13:07 - 1397/07/18
کد خبر: 78473

مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل خبر داد

گفتمان های دینی در بین دانش اموزان مدارس اردبیل برگزار می شود

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: ۲۰۰ گفتمان دینی در مدارس استان اردبیل در دهه سوم محرم برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، حجت‌الاسلام مهدی ستوده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان اردبیل اظهار کرد: در راستای تعامل با اداره کل آموزش و پرورش و با دعوت از اساتید برجسته گفتمان دینی از قم، تعداد ۲۰۰ مورد گفتمان دینی در مدارس استان اردبیل برگزار می‌شود.

وی تعمیق باورهای دینی، رفع شبهات اعتقادی و اشاعه سبک زندگی اسلامی در میان جوانان در سطح مدارس را از اهداف گفتمان های دینی در مدارس دانست و افزود: این مهم باید در نظام آموزشی کشور و استان به صورت هدفمند پیش رود تا در آینده با مشکلات مختلف روبه‌رو نشویم.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: به منظور اجرای جلسات گفتمان دینی، هماهنگی و برنامه ریزی با مسئولان نواحی آموزش و پرورش انجام و مقرر شد این گفتمان‌ها در نیمه دوم مهرماه به مدت یک هفته اجرا شود.

ستوده، به موضوعات گفتمان ها اشاره کرد و بیان کرد: فضای مجازی و رسانه، آسیب‌های اجتماعی، دین و زندگی و اقتصادمقاومتی و نیز قیام عاشورا و محرم، از جمله موضوعات گفتمان‌های دینی مدارس خواهد بود.

وی اضافه کرد: با توجه به بروز آسیب‌های مختلف فرهنگی، دینی و اجتماعی در جامعه و برنامه ریزی‌ها و تبلیغات گسترده دشمنان، اجرای این گفتمان‌ها می‌تواند در کاهش اثرات سوء آسیب‌ها مؤثر بوده و باعث آگاهی بسیاری از آحاد جامعه به‌ویژه جوانان و نوجوانان شود.

 

انتهای پیام/313/1/1