16:57 - 1397/07/22
کد خبر: 78507

همایش ۳ ساله‌های حسینی فردا در اردبیل برگزار می شود

همزمان با پنجم صفر و مصادف با شهادت حضرت رقیه (س)همایش ۳ ساله‌های حسینی در مهدیه اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، مسئول هیئت رزمندگان اسلام استان اردبیل گفت: این مراسم همزمان با سراسر کشور به مناسبت روز شهادت حضرت رقیه(س) فردا دوشنبه ساعت 9 صبح با مشارکت هیئت رزمندگان اسلام و بسیج جامعه زنان سپاه استان در مهدیه اردبیل برگزار می‌شود.


حسن زاده یکی از اهداف مهم برگزاری این مراسم معنوی را تبیین اهداف امام حسین (ع) و یارانش برای احیای نهضت حسینی دانست و افزود: در زمینه احیای دین مبین اسلام حتی کوچک‌ترین عضو خانواده اهل بیت (ع) از هیچ تلاشی دریغ نکرده است و این باید الگویی برای کودکان و نوجوانان ما باشد.


وی تصریح کرد: از دیگر محورهای مهم برگزاری این مراسم ارائه الگو برای کودکان و دختران سه ساله، حیا و عفت حضرت رقیه(س) است که برای تحقق این اهداف از هیچ تلاشی دریغ نمی‌شود که امیدواریم با اقدامات انجام یافته در این زمینه به تمامی اهداف خود دست یابیم.


مسئول هیئت رزمندگان اسلام استان خاطر نشان کرد: از تمامی والدین و فرزندانشان برای حضور در این مراسم معنوی دعوت به می شود تا با حضور در این مراسم یاد و خاطره حضرت رقیه(س) گرامی داشته شده و کودکان بیشتر با شخصیت این حضرت آشنا شوند .

 

انتهای پیام/