12:26 - 1397/07/23
کد خبر: 78515

رئیس دانشگاه آزاد اردبیل خبر داد؛

ایده‌های نو دانشگاهی حمایت می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل از حمایت ایده‌های نو دانشگاهی تا رسیدن به مرحله محصول‌دهی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،اسحق رسولی پیش از ظهر امروز  در مراسم افتتاحیه آزمایشگاه میکرو نانو فلوییدیک در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل از به بار نشستن ایده های دانشگاهی در دانشکده فنی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل خبر داد و گفت: با افتتاح این آزمایشگاه میکرونانو فلوییدیک تحولی عظیم در  این دانشگاه در حال شکل‌گیری است.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در حال ایجاد اکوسیستم علم و فناوری است و در این راستا تلاش می‌شود تا این دانشگاه از نسل‌های اول و دوم به نسل سوم یا چهارم ارتقا یابد و دانشگاه برای تحقق این موضوع تمام زیر ساخت‌ها را مهیا می‌کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل تصریح کرد:  درصدد هستیم تا به یاری یکدیگر در سطح استان  اردبیل تا اکوسیستم کار آفرینی و فناوری را در دانشگاه آزاد ایجاد کنیم تا این دانشگاه را به یک دانشگاه مسئله‌گرایی تبدیل کنیم که صرفا محل مباحث آموزشی نباشد.

وی با اشاره به اهمیت ایجاد اکوسیستم کار و فناوری در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل گفت: در عصر کنونی که جامعه‌ نیازمند پیشرفت و توسعه است  آموزش‌محوریِ صرف دانشگاه‌ها  نمی‌تواند چندان در تحقق این پیشرفت موثر باشد.

رسولی با تاکید بر اینکه تمام تلاش دانشگاه آزاد اردبیل در راستای شناسایی دقیق مسائل و پیشتازی در  حل این مشکلات است، گفت: این دانشگاه با حمایت از ایده‌های نو تا مرحله تجاری‌سازی و محصول‌دهی درصدد تحقق  این امر مهم است.

 

انتهای پیام/3131/1/3