08:53 - 1397/08/12
کد خبر: 78759

پاییز زمستان شد روحانی به اردبیل نیامد

استاندار اردبیل از سفر رئیس جمهور به همراه اعضای هیأت دولت در مهرماه امسال به استان اردبیل خبرداده بود که گویا سفری در کار نخواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اکبربهنامجو استاندار اردبیل 6 اردیبهشت 97 در جشن روز جوان که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مجتمع فرهنگی هنری فدک اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: رئیس جمهور روحانی مهرماه امسال به همراه هیأت دولت به استان اردبیل سفر خواهد کرد.

وزیر نیرو نیز در 22 تیر97 از سفر رئیس‌جمهور در آینده‌ای نزدیک به استان اردبیل خبر داده بود .

آخرین سفرحسن روحانی به اردبیل در دوران انتخابات ریاست جمهوری بر می‌گردد که در ادامه برنامه های تبلیغاتی خود در جمع مردم اردبیل در سالن شهید آسمانی ورزشگاه تختی اردبیل سخنرانی کرد.
 
 طی روزها اخیر حواشی زیادی چه در بحث ملی و استانی گریبانگیر دولت شده که از جمله آن در واگذاری کشت صنعت مغان این بنگاه عظیم کشاورزی که در طول سال های گذشته دچارمشکلات اساسی شده و با نظر مسئولان  بحث خصوصی سازی آن مطرح شد و با ورود دادستان اردبیل به این موضوع و با بررسی‌ جوانب مختلف این موضوع و با پیگیری‌های انجام شده واگذاری این شرکت ملغی شد.
 
 اردبیل استان ناتنی
 
 عدم حضور مسئولان این استان در سفر روحانی به آذربایجان نیز اردبیلی ها را متاثر کرد و در فضای مجازی، اردبیل را استان ناتنی نامیدند و مسئولان  نیز با پرداخت به این موضوع این لقب گذاری را مورد تحسین قرار دادند.
 
نماینده، ولی فقیه در استان با اشاره به سفر رئیس جمهور به آذربایجان و همراهی استانداران دو استان همسایه و عدم همراهی استاندار اردبیل گفت: چگونه می‌شود که اردبیل با اینکه بیش‌ترین مرز مشترک با آذربایجان را دارد در این سفر محروم می‌شود؟
وی با انتقاد از برنامه ریزان نهاد ریاست جمهوری و وزارت خارجه و تقبیح این عمل نامناسب گفت: من کار بعضی از جوانان با هوش استان اردبیل را که با حسن سلیقه و فطانت اسم استان اردبیل را "استان ناتنی" گذاشتند تحسین می‌کنم.
 
بدری نماینده مردم اردبیل در مجلس نیز  گفت: بی‌توجهی و تبعیض‌های سریالی دولت علیه استان اردبیل باعث شده است تا جوانان اردبیلی نام "استان ناتنی"را بر اردبیل بگذارند.وی ضمن طرح این سوال که پاسخ من نماینده به این عملکرد غیرقابل دفاع شما در برابر جوانان استان چه می‌تواند باشد؟
 
در بحث ملی نیز افزایش فزاینده دلار و  گرانی ها باعث نا رضایتی مردم ایران از وضعیت موجود شده است.
 
انتهای پیام/