11:28 - 1397/08/17
کد خبر: 78842

استاندار اردبیل :

انضباط کاری درسیستم اداری باید رعایت شود

استاندار اردبیل گفت: رفتار سازمانی، نظم و انضباط در کارها و حضور مستمر در محل خدمت از وظایف و مولفه های مهم سیستم اداری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اکبر بهنام جو در نشست با معاونان فرمانداری ها و بخشداران استانانضباط کاری ، مولفه مهم سیستم اداری اظهار داشت: همه ما باید با مردم رفتار شایسته داشته باشیم چرا که مردم ولی نعمتان ما هستند.


وی با بیان اینکه معاونان فرمانداری ها به عنوان جانشین آنها در سیستم سیاسی هر شهرستان فعالیت دارند افزود: معاونان فرمانداری ها و بخشداران وظیفه مهمی در رابطه با حل مشکلات مردمی دارند و باید مشکلات مردم را در محل زندگی شان با نظارت و حضور به موقع حل کنند.
بهنام جو افزود: همه ما باید سرمایه گذاران را در بخش های مختلف کشاورزی، صنعتی، گردشگری و خدماتی استقبال کنیم.


استاندار اردبیل بیان کرد: روند امور اداری در شهرستان ها باید به حداقل زمان کاهش یابد و فرمانداری ها خودشان برای حل استعلام اداری دست به کار شوند.


وی با بیان اینکه هیچ وقت از وعده هایی که داده شده عقب نشینی نمی کنیم، گفت: فضای سرمایه گذاری در استان فضای مناسب و مثبتی است اما باید بیشتر از این در این راستا تلاش کنیم.


استاندار اردبیل گفت: حل مشکلات مردم و ایجاد فضای کسب و کار افتخار بزرگی است و ایجاد زیرساخت های لازم برای سرمایه گذاری از وظایف دستگاه های اجرایی است.


رییس شورای اداری استان اظهار کرد: فرمانداران و بخشداران و معاونان آنها در شهرستان ها نمایندگان دولت هستند و باید عملکردهای صورت گرفته را اعلام کنند و اعتماد مردم در راستای شفاف سازی جلب می شود.


اکبر بهنام جو افزود: رسانه هایی که در اطلاع رسانی دقیق عملکرد دستگاه ها فعال هستند با نقد منصفانه و پیگیری های مستمر وعده ها قطعا در توسعه و پیشرفت استان نقش بسزایی دارند.


‌وی با بیان اینکه توسعه و پیشرفت در هر نقطه از استان برای همه مردم است افزود: هر اتفاق مثبتی که در نقاط مختلف استان می افتد قطعا به نفع تک تک شهروندان است.


استاندار اردبیل از فرمانداران و بخشداران خواست از پروژه های در حال اجرا سرکشی کنند و مشکلات سرمایه گذاران را از نزدیک احصا کنند.
بهنام جو مشورت با افراد دلسوز و اهل فن را در زمینه های مختلف بسیار مثبت ارزیابی کرد و افزود:  اشتغال در شهرستان ها با سرمایه گذاری بخش خصوصی و ایجاد زیرساخت ها توسط دولت با مشارکت مردم قابل تحقق است.


در ادامه این جلسه تعدادی از معاونان فرمانداری ها و بخشداران حاضر در جلسه مسایل و مشکلات حوزه محل خدمت خود را تشریح کردند.

 

انتهای پیام/ ه