14:00 - 1397/08/18
کد خبر: 78848

امام جمعه بیله سوار:

اخبار حوادث جاده مغان نگران کننده است

امام جمعه بیله سوار گفت: با بالا بردن کیفیت کالاهای ایرانی باید اعتماد مردم را نسبت به تولیدات داخلی افزایش داد تا مردم دیگر نگران بی کیفیت بودن کالای ایرانی نباشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، حجت الاسلام اصغر جدائی امام جمعه شهرستان بیله سوار در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول اظهار داشت: احسنت و طوبی لکم بر تمام مومنین و محبین اهل بیت (ع) که ماه های محرم و صفر را در شان ائمه اطهار خدمت کردید ،امروز را که آغاز هجرت پیامبر گرامی اسلام از مکه به مدینه و در واقع آغاز ماه ربیع است تبریک عرض می کنم .‌

وی در ادامه با اشاره به روز ملی کیفیت گفت : کیفیت کالاهای تولید داخلی ،موضوع بسیار مهمی است که همیشه مغفول مانده است ؛ اگر تولید کننده ها کیفیت کالاهای تولید داخلی را افزایش دهند اعتماد مردم به تولیدات داخلی بیشتر شده و تمایل به خرید کالاهای خارجی کمتر می شود‌.

 

امام جمعه بیله سوار با انتقاد از وضعیت جاده های مغان و حوادث رخ داده تصریح کرد : اخبار تصادف های جاده ای تاسف بار و نگران کننده است و نباید بی تفاوت از این رهگذر عبور کنیم .

 

جدائی بیان کرد: متولیان امور باید احساس مسئولیت کرده و در برابر فرزندانی که تصادفات جاده ای یتیم می کند شرمنده باشند و قدم های جدی و اساسی بردارند .

 

وی ادامه داد: چرا در جای جای کشور جاده ها در حال گسترش بوده ولی وقتی نوبت به مغان می رسد بودجه بودجه تمام می شود ؟! آیا مردم مغان خون شان کم رنگ تر از جاهای دیگر است ؟ از استاندار محترم می خواهم شخصا در مورد وضعیت اسف بار جاده های مغان اقدام کند .

 

جدائی با اشاره به ناکارآمدی عربستان بعد از ۴۴ ماه در جنگ با یمن، گفت: همانطور که مقام معظم رهبری در دیدار با رییس جمهور روسیه پیش بینی کرده بودند که: "سعودی ها در یمن به نتیجه نخواهند رسید" ، این جنگ ناتوانی و ناکارآمدی عربستان را بیش از پیش برای دنیا ثابت کرد و باعث تثبیت قدرت انصارالله شد.

 

امام جمعه بیله سوار ادامه داد: حکام آل سعود اگر در هنگام تصمیم گیری برای حمله به یمن ، به نتیجه حمله رژیم جعلی اسرائیل در مورد غزه و لبنان توجه می کردند ، این چنین دچار خسران و درماندگی نمی شدند، شکست های پی در پی و مفتضحانه عربستان توسط نیروهای یمنی ،هیمنه پوشالی ،ولیعهد جاه طلب عربستان را بر باد داد و تبعات زیادی برای آنها داشت که به نوعی عربستان را زمین گیر و ذلیل کرد چرا که جنگ فرسایشی شده و دامنه های نبرد به داخل خاک عربستان کشیده شد و هزینه ۲۱۶میلیارد دلاری جنگ قدرت نرم و ذخایر ارزش عربستان را کاهش داد لیکن این جنگ برای عربستان ویتنام دوم شد .

 

وی در پایان با تقدیر از مردم و به خصوص جوانان بیله سوار ،در حضور باشکوه راهپیمایی ۱۳ آبان گفت : از حضور حماسی و باشکوه مردم بابت حضور در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان تقدیر و تشکر می کنم ، تردیدی نیست که ستاره بی فروغ آمریکای جنایت کار هم روزی افول خواهد کرد و کارنامه سیاهش به تاریخ خواهد پیوست .

 

 

انتهای پیام/ ه