15:55 - 1397/08/24
کد خبر: 78931

استاندار اردبیل :

طرح‌های تولیدی با هدف رفع مشکل اشتغال جوانان تعیین تکلیف می‌شود

استاندار اردبیل گفت: طرح‌های تولیدی با هدف رفع مشکل اشتغال جوانان تعیین تکلیف می‌شود و بانک‌های عامل در ارائه تسهیلات باید همکاری‌های لازم را برای تسهیل شرایط داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اکبر بهنامجو ظهر امروز در جلسه شورای اشتغال استان اردبیل اظهار داشت: طرح‌های تولیدی با هدف رفع مشکل اشتغال جوانان تعیین تکلیف می‌شود و بانک‌های عامل در ارائه تسهیلات باید همکاری‌های لازم را برای تسهیل شرایط داشته باشند تا بتوانیم با کم‌ترین بروکراسی‌های اداری این طرح‌ها را به مرحله اجرایی و عملیاتی برسانیم.

وی با اشاره به این که سنگ‌اندازی در روند اشتغال‌زایی توسط هر دستگاه اجرایی و هر فرد سبب گرفتاری‌های مردم در امر اشتغال‌زایی می‌شود بیان کرد: این امر سبب می‌شود که نتوانیم طبق برنامه پیش برویم و برنامه‌های ایجاد اشتغال را طبق روال به جلو ببریم که به همین منظور انتظار می‌رود هر فردی به نوبه خود به وظایف مربوطه برای ایجاد اشتغال عمل کند.

استاندار اردبیل تصریح کرد: تسهیل ارائه خدمات به واحدهای تولیدی بیش از پیش نیازمند توجه همه‌جانبه است و باید در تسهیل این برنامه‌ها و ارائه خدمات مطلوب به واحدهای تولیدی به ویژه تامین مطلوب زیرساخت‌ها و تجهیزات تلاش شود تا رغبت بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی از بین نرود.

بهنامجو طرح اشتغال‌زایی برای امسال را جزو مهم‌ترین برنامه‌ها برشمرد و اظهار کرد: نباید اقدامات و برنامه ما به گونه‌ای باشد که سبب افزایش مشکلات اشتغال شود و انتظار می‌رود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی با در نظر گرفتن ظرفیت‌های قابل توجه استان در بخش‌های مختلف زمینه توسعه و پیشرفت اقتصادی و اشتغال را فراهم کنند.

وی تصریح کرد: رصد و نظارت مستمر بر روند رفع مشکلات اشتغال نیز از برنامه‌های مهم اشتغال استان است که در این زمینه نیز باید طبق برنامه‌ریزی‌های مناسب و منسجم پیش رفت تا خروجی‌های مورد نظر را در تا پایان سال در استان شاهد باشیم و به اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

 

انتهای پیام/ ه