11:03 - 1397/09/14
کد خبر: 79190

امام جمعه اردبیل:

ارتش هیبت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با بیان اینکه ‌ارتش جمهوری اسلامی ایران یک مدرسه و دانشگاه است، گفت: ارتش علاوه بر عرصه نظامی در عرصه‌های فرهنگی نیز پیشگام بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، آیت‌الله سیدحسن عاملی صبح امروز در مراسم اختتامیه قرآن کریم ارتش جمهوری اسلامی ایران در اردبیل اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در سخت‌ترین لحظات، خدمات سرنوشت‌سازی داشته و ما به این ارتش افتخار می‌کنیم و ما قدردان ارتش جمهوری اسلامی ایران هستیم.

وی با اشاره به این که روز به روز بر اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران افزوده می‌شود، گفت: در سایه اقتدار ارتش جمهوری اسلامی و نیروهای مسلح کشورمان به امنیت مثال‌زدنی دست یافته است.

عاملی تصریح کرد: دنیا روی ارتش جمهوری اسلامی ایران حساب ویژه‌ای باز کرده و ارتش جمهوری اسلامی ایران یک مدرسه و دانشگاه است که علاوه بر عرصه نظامی در عرصه‌های فرهنگی نیز پیشگام بوده است.

امام جمعه اردبیل اظهار کرد: استان اردبیل به خود افتخار می‌کند که میزبان قدوم قاریان و حافظان قرآن کریم از ارتش جمهوری اسلامی ایران است و از این که مسابقات به صورت باشکوه برگزار شد خوشحالیم و از مسئولان برگزاری این مسابقات و تیپ 40 متحرک ارتش جمهوری اسلامی ایران تشکر می‌کنم.

عاملی اظهار کرد: جای افتخار دارد که در ارتش جمهوری اسلامی ایران روز به روز بر حافظان و قاریان قرآن کریم افزوده می‌شود و این یک امتیاز بزرگ است که فرهنگ قرآن کریم در بین سربازان ارتش جمهوری اسلامی ایران ترویج شده است.

وی تصریح کرد: از امتیازات ارتش جمهوری اسلامی ایران این است که به تکنولوژی‌های نوین دست یافته و با این تکنولوژی‌ها حرکت می‌کند و روز به روز بر اقتدار و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران افزوده می‌شود.

انتهای پیام/ ه