13:44 - 1397/09/14
کد خبر: 79199

معاون دادگستری اردبیل:

رفتارهای غیرحرفه‌ای مانعی برای ورود سرمایه‌گذاران/ تعرفه های پزشکی مدیریت شود

معاون دادگستری اردبیل گفت: انتظار ویژه‌ای از سوی مسئولان فعال در حوزه خدمات بهداشت و درمان در مدیریت و کنترل تعرفه‌ها وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،یوسف خدادادی پیش از ظهر امروزدر جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرائم دادگستری استان اردبیل برلزوم برخورداری از سیاست صحیح گردشگری در استان تاکید کرد و گفت: تامین امنیت و آرامش تمامی افرادی که از طریق مرزهای کشور وارد خاک شورمان می‌شوند یک وظیفه عمومی بوده و باید به طرف مقابل نیز ضرورت توجه به قوانین جاری کشور تبیین شود.

وی با اشاره به اینکه به دلیل تحریم‌های موجود تمامی داروخانه‌های فعال در سطح کشور باید به شکل صحیحی ممنوع‌الخروج بودن داروهای خاص توسط اتباع خارجی را گوشزد کنند، افزود: انتظار ویژه‌ای از سوی مسئولان فعال در حوزه خدمات بهداشت و درمان در مدیریت و کنترل تعرفه‌ها وجود دارد.

معاون دادگستری اردبیل خاطر نشان کرد: نمایندگی وزارت خارجه مشکلاتی را به صورت کتبی در خصوص ورود اتباع خارجی به کشور مخصوصا آذری‌زبان‌ها گزارش کرده که برطرف‌سازی به موقع موارد اعلامی ضرورت دارد.

وی افزود: نحوه ورود، مسائل گمرک، نحوه رفتار با اتباع خارجی، حمل و نقل، اسکان، خدمات درمانی، گردش و سرمایه‌گذاری از جمله مهمترین چالش‌های اعلام شده بوده که تداوم چنین مشکلاتی باعث ایجاد آثار و تبعات زیان‌باری به منطقه به ویژه در حوزه سرمایه‌گذاری خواهد شد.

خدادای اظهار داشت تاکید رئیس‌جمهور نیز بر این است که همواره مرزهای کشور باز است فلذا  وجود هرگونه رفتارهای غیرحرفه‌ای و خارج از قوانین مانع از ورود سرمایه‌گذاران به استان اردبیل شده و آثار منفی زیادی را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/