10:10 - 1397/09/15
کد خبر: 79208

به مناسبت بیست و دومین سالروز استانی صادارات اردبیل انجام شد؛

۱۷ صادرکننده برتر استان اردبیل تجلیل شدند

صبح امروز و با حضور مسئولان استانی از صادرکنندگان برتر در اتاق بارزگانی استان اردبیل تجلیل و قدردانی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، به مناسبت بیست و دومین سالروز استانی صادرات اردبیل صبح امروز و با حضور مسئولان استانی از صادرکنندگان برتر در اتاق بارزگانی استان تجلیل و قدر دانی شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در این مراسم با قدردانی از صادرکنندگان برتر و گرامیداشت این روز اقتصادی بر عموم تولیدکنندگان و صادرکنندگان اظهارداشت: در حال حاضر ارزش صادرات در استان اردبیل در هشت ماهه امسال 80 میلیون دلار است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش چشم‌گیری داشته است.

وی با اشاره به این که از سال 92 تا به امروز وضعیت صادرات استان روند صعودی به خود گرفته است، بیان کرد: آمار صادرات نسبت به مدت مشابه سال گذشته 80 درصد افزایش داشته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌ها و پیش‌بینی‌های انجام یافته انتظار می‌رود، روند صادرات استان افزایش چشم‌گیری داشته باشد و به ارزش 150 میلیون دلار برسد.

عاملی بیان کرد: مهم‌ترین کالاهای صادراتی استان شامل محصولات کشاورزی شیشه، آهن و فولاد است که به کشورهای مختلف همچون عراق ارمنستان و آذربایجان صادر می‌شود.

وی اظهار کرد: در مراسم امروز از 17 صادرکننده برتر استان تجلیل می‌شود تا بتوانیم انگیزه مضاعف در بین صادرکنندگان استان ایجاد کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل اظهار کرد: با حمایت استاندار اردبیل و مسئولان صادرات استان اردبیل بهبود یافته و تلاش براین است که حمایت از صادرکنندگان به همین شکل ادامه یابد.

انتهای پیام/ ه