10:37 - 1397/10/20
کد خبر: 79686

فرماندار بیله سوار

36میلیون دلار کالا از گمرک بیله سوار صادر شده است

فرماندار بیله سوار گفت:در نه ماهه امسال بیش از ۳۶میلیون و ۶۹۰هزار دلار کالا از گمرک بیله سوار صادر شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش 101درصدی همراه بوده است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،فرماندار بیله سوار صبح امروز در جمع خبرنگاران  به ارائه آمار صادرات ۹ ماهه گمرک مرزی بیله سوار پرداخت و تصریح کرد: صادرات قطعی در ۹ ماهه امسال ۳۶میلیون و ۶۹۰هزار دلار است که نسبت به مدت سال قبل از لحاظ وزنی ۱۳۷ درصد و از لحاظ ارزش پولی ۱۰۱ درصد نسبت به سال ۹۶ افزایش داشته است .

وی افزود: صادرات چمدانی در این مدت ، ۴۵ میلیون دلار است که ارزش پولی نسبت به ۹ ماهه سال قبل ۹۹ درصد افزایش دارد، همچنین واردات نیز نسبت به سال قبل افزایش چشم گیری دارد .

فرماندار بیله سوار به ارائه آمار واردات اشاره کرد و گفت: حدود ۳ میلیون و ۶۳۴هزار دلار واردات از گمرک بیله سوار اتفاق افتاده است که نسبت به سال های قبل افزایش نشان می دهد.

وی به میزان تردد مسافران داخلی و خارجی از گمرک بیله سوار نیز اشاره کرد و عنوان کرد: تعداد مسافرین ورودی خارجی  از گمرک۵۰۵هزار و ۷۲۳نفر و میزان مسافران خروجی خارجی نیز  ۴۹۵هزارو ۳۴۸  نفر می باشد که طبق آمار برای ورودی خارجی ۷۴درصد و برای خروجی خارجی نیز ۷۳ افزایش نشان می دهد .

فرماندار بیله سوار اظهار کرد:در طول 9ماهه امسال همچنین ۵۴هزارو ۶۷۹نفر ورودی ایرانی و ۳۸هزارو ۶۸۳خروجی ایرانی از گمرک بیله سوار تردد کرده اند که برای نسبت به مدت مشابه سال قبل برای خروجی ایرانی ۳۹درصد و برای  ورودی ایرانی ۲۱ درصد کاهش نشان می دهد.

 

انتهای پیام/