18:02 - 1397/11/21
کد خبر: 80133

رئیس سازمان برنامه و بودجه:

پرداخت ۲۲۰ میلیارد تومان به تکمیل پایان سد گیوی تضمین می‌شود

رئیس سازمان برنامه و بودجه از اختصاص اعتباری در حدود ۲۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل پایاب سد گیوی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، محمدباقر نوبخت عصر امروز در بازدید از پروژه سد گیوی در شهرستان کوثر اظهار داشت: به منظور تکمیل پایاب سد گیوی سازمان برنامه و بودجه 220 میلیارد تومان اعتبار تعیین کرده و پرداخت آن تضمین می‌شود.

وی افزود: یا توجه  به اهمیت این پروژه در توسعه اقتصادی منطقه و اشتغال‌زایی آن اعتبار لازم برای تکمیل پایاب تعهد داده می‌شود تا عملیات اجرایی تسریع یافنه و بتوان در مدت زمان کوتاه از آن بهره‌برداری کرد.

معاون رئیس جمهور با تاکید به این که وظیفه دولت در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ارائه خدمات به مردم است بیان کرد: در این میان عمرانی و ‌آبادانی مناطق مختلف کشور به ویژه مناطق محروم با جدیت دنبال می‌شود.

وی با تاکید به اهتمام دولت برای تسریع در روند احداث خط ریلی اردبیل - میانه افزود: این پروژه نیز از پیشرفت مشروعی برخوردار بوده و از روند اجرایی آن بازدید به عمل آمده است به طوری که تخصیص اعتبار آن نیز به شکل مناسبی در حال اجرا است.

نوبخت در خصوص تصمیم دولت برای توسعه محورهای مواصلاتی استان تصریح کرد: در جلسه مشترک با مجمع نمایندگان استان و استاندار اردبیل این موضوع مورد بررسی قرار گرفته و به زودی اخبار خوشی به مردم فهیم استان اردبیل اعلام می‌شود.

وی اظهار کرد: دولت در راستای توسعه استان اردبیل برنامه کوتاه مدتی را در نظر گرفته تا پروژه‌های شاخص که می‌تواند ثمرات قابل توجهی به دنبال داشته باشد در کم‌ترین زمان به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/