19:10 - 1397/11/21
کد خبر: 80135

در آستانه سالروز پیروزی انقلاب انجام گرفت؛

دیدار مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع دستی استان با خانواده شهید محمدعظیمی ججین

مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع دستی استان به همراه مسئول سازمان بسیج هنرمندان با حضور در منزل خانواده شهید محمدعظیمی ججین یاد و خاطره شهدی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را گرامی داشتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، عصر امروز نادر فلاحی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به همراه مصطفی قهرمانی مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان با حضور در منزل  خانواده شهید محمدعظیمی ججین یاد و خاطره شهدی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را گرامی داشتند.

فلاحی در این دیدار ضمن تجلیل ایثار و فداکاری شهدا، شان و جایگاه صنایع دستی استان را پایین تر از سطح انتظارات عنوان کرد و گفت: همه باید بکوشیم تا وضعیت فعلی ارتقا پیدا کند چراکه آسایش و حتی و امنیت فعلی ما در گرو ایثار و فداکاری شهدا است.

وی در ادامه سخنان خود به ارائه گزارش این اداره پرداخت و گفت: حفظ هویت و باورهای ملت مهمترین خدمت و وظیفه میراث فرهنگی است.

پدر شهید محمد عظیمی ججین نیز در این دیدار ضمن بیان خاطراتی از فرزند شهیدش گفت: شهید محمد دانش آموزی بیش نبود که با گام نهادن در جهاد، مسیر شهادت را پیمود.

وی در ادامه سخنان خود به نحوه اعزام فرزندش به جبهه های جنگ پرداخت و گفت: هنگامی که می خواستم از اعزامش ممانعت کنم با یادآوری سخنان خودم که گفته بودم؛ خون  هیچکس در این مملکت از خون شهید رجایی رنگین تر نیست،حجت را بر من تمام کرد و چاره ای جز دادن اجازه جهت اعزام وی برایم نگذاشت.

شهید محمد عظیمی ججین پنجم بهمن 66 در عملیات بیت المقدس 2 در ارتفاعات ماووت به شهادت رسید.

 

انتهای پیام/ج