15:43 - 1397/12/24
کد خبر: 80586

امام جمعه خلخال:

ایران نقش تاثیرگذاری در منطقه دارد / خرافات و تجمل‌‌گرایی جایگاهی در جامعه اسلامی ندارد

امام جمعه خلخال به چهارشنبه پایانی سال و یکسری مشکلات و معضلات و خطرات برای جوانان و نوجوانان اشاره کرد و گفت: خانواده‌ها باید نقش خود در هدایت فرزندان در ایام پایانی سال را ایفا کنند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، حجت الاسلام کریم اسدی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان خلخال با اشاره به نزدیک شدن به سال نو ضمن قدردانی از زحمات مسؤولان شهرستان بر لزوم خدمت‌رسانی صحیح و برخورد با اخلاق و رفتار شایسته با گردشگران و مسافران نوروزی تاکید و اظهار کرد: عید نوروز به لحاظ تحول در طبیعت برای مردم اهمیت دارد و بعضی خرافات و تجمل‌‌گرایی جایگاهی در جامعه اسلامی ندارد.

وی با اشاره به چهارشنبه پایانی سال و یکسری مشکلات و معضلات و خطرات برای جوانان و نوجوانان گفت: خانواده‌ها باید نقش خود در هدایت فرزندان در ایام پایانی سال را ایفا نمایند.

امام جمعه شهرستان خلخال با اشاره به اینکه فرهنگ اسلامی مخالف اسراف بیت المال و حیف و میل نمودن آن است گفت: خانواده‌ها باید به این مساله مهم توجه داشته باشند.

اسدی با اشاره به پیگیری‌های استاندار اردبیل و نماینده ولی فقیه در استان و تلاش‌های مجدانه مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل در خصوص پروژه‌های راه و شهرسازی استان در خلخال از زحمات آنان تجلیل کرد.

امام جمعه خلخال با اشاره به وضعیت معیشتی بر لزوم توجه به خانواده‌های نیازمندان تاکید کرد و گفت: خانواده‌ها باید در این روزهای پایانی سال به فکر دیگر خانواده‌ها و نیازمندان توجه داشته باشند.

اسدی در ادامه تصریح کرد: استقبال گرم مردم و مسؤولان عراقی از دکتر روحانی ریاست جمهوری کشورمان نشان داد ایران نقش تاثیرگذاری در منطقه دارد و سفر دزدکی و مخفیانه رئیس جمهوری آمریکا به عراق نیز نشان از این بود که آمریکا جایگاه منطقه‌ای و جهانی خود را از دست داده است.

وی با اشاره به این موضوع که آمریکا چندین میلیون تریلیون دلار در خاورمیانه و عراق خرج کرده و اکنون حتی نه تنها هیچ محبوبیتی در منطقه ندارد بلکه باید مخفیانه به عراق سفر کند.

 

انتهای پیام/