08:40 - 1398/01/25
کد خبر: 80926

استاندار اردبیل :

اردبیل آماده میزبانی از لیگ جهانی والیبال است

استاندار اردبیل از آمادگی کامل استان برای میزبانی هفته چهارم لیگ جهانی والیبال خبرداد و گفت: مردم استان همگام با مسئولان و دست اندرکاران برگزاری این مسابقات جهت خاطره سازی دوباره برای مردم ایران آماده می شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،اکبر بهنام جو شب گذشته در نشست شورای عالی ورزش استان اردبیل  اظهار داشت : برگزاری مسابقات در سطح بین المللی و جهانی فرصت خوب و کم نظیری جهت شناساندن استان و پتانسیل های گردشگری آن برای سایر ملل است و در این راستا سیاست ما میزبانی از مسابقات جهانی است که پارسال مسابقات جهانی کشتی فرنگی باشگاه های جهان را میزبانی کردیم و امسال لیگ جهانی را میزبانی خواهیم کرد.

وی حضور یک تیم والیبال از اردبیل٬ حداقل در لیگ یک را برای پیشرفت والیبال استان ضروری دانست.

استاندار اردبیل  از آمادگی کامل استان برای میزبانی هفته چهارم لیگ جهانی والیبال خبرداد و گفت: مردم استان همگام با مسئولان و دست اندرکاران برگزاری این مسابقات جهت خاطره سازی دوباره برای مردم ایران آماده می شوند.

در ادامه این جلسه داوری سرپرست فدراسیون والیبال با تشکر از مسئولان استانی گفت : حضور پر شور تماشاگران اردبیلی در مسابقات قبلی والیبال مسئولین فدراسیون جهانی را مجاب کرد تا اردبیل به عنوان یکی از میزبانان این مسابقات مورد موافقت قرار گیرد.

 

انتهای پیام/