14:44 - 1398/01/26
کد خبر: 80954

رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

آژانس گردشگری سلامت در اردبیل راه اندازی می شود/ اتخاذ تدابیر ویژه برای رونق ساختمان پزشکان

رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از راه اندازی آژانس گردشگری سلامت با مشارکت بخش خصوصی در اردبیل خبرداد و گفت: با اتخاذ تمهیدات ویژه بزودی شاهد رونق ساختمان پزشکان نیز خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، قدرت اخوان اکبری رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگارن از راه اندازی آژانس گردشگری سلامت با مشارکت بخش خصوصی در اردبیل خبرداد و گفت: اقدامات مناسبی در راستای توسعه گردشگری سلامت در استان اردبیل با همکاری اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری انجام گرفته است که امیدواریم این پروژه در تابستان سالجار به بهره برداری رسد

وی در ادامه سخنان خود به اهداف راه اندازی این آژانس اشاره کرد و گفت: هدف از ایجاد آژانش گردشگری سلامت  در اردبیل، ساماندهی گردشگران خارجی بالاخص اتباع آذری برای استفاده از امکانات درمانی استان است.

اخوان اکبری گفت:: دانشگاه علوم پزشکی اردبیل نیز در کنار اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان اردبیل به عنوان متولی این امر پیگیری‌های لازم را در جهت برنامه‌ریزی مناسب برای اجرای این طرح انجام می دهد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل در ادامه سخنان خود به توجیه اقتصادی این طرح اشاره کرد و گفت:: تعرفه اتباع خارجی برای امور درمانی در دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل مصوب شده که پس از ابلاغ آن شاهد نظارت دقیق بر روی تعرفه‌های درمانی برای اتباع خارجی انجام خواهیم بود.

اتخاذ تمهیدات ویژه برای رونق ساختمان پزشکان اردبیل 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به رونق ساختمان پزشکان اردبیل نیز اشاره کرد و گفت: تصمیمات مناسبی در راستای استقرار پزشکان در ساختمان پزشکان اردبیل انجام شده تا با توجه به پتانسیل‌های موجود، این ساختمان به یکی از قطب‌های درمانی استان تبدیل شود.

وی معافیت‌های مالیاتی برای پزشکان را از جمله اموری  دانست که برای ترغیب پزشکان برای حضور در ساختمان پزشکان به کار گرفته شده است.

انتهای پیام/ج