14:45 - 1398/02/08
کد خبر: 81159

در گرامیداشت ۷ اردیبهشت ماه روز فرهنگ و هنر استان اردبیل انجام شد؛

رونمایی از ۱۴ عنوان کتاب برتر استان اردبیل در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران + فیلم

در گرامیداشت ۷ اردیبهشت ماه روز فرهنگ و هنر استان اردبیل با حضور هنرمندان پیشکسوت، مسئولان استانی و کشوری دیشب از 14 عنوان کتاب برترنویسندگان استان اردبیل در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رونمایی شد.

به گزارش خبرپایگاه ی تحلیلیسبلان‌ما، در گرامیداشت ۷ اردیبهشت ماه روز فرهنگ و هنر استان اردبیل با حضور هنرمندان پیشکسوت، مسئولان استانی و کشوری دیشب از 14 عنوان کتاب برترنویسندگان استان اردبیل در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رونمایی شد.

ناصر اسحاقی در گفتگو با خبرنگار تحلیلیسبلان‌ما، اظهارداشت: روز فرهنگ و هنر استان اردبیل در مصلی تهران به همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل و با حضور مفاخر فرهنگ و ادب استان اردبیل و اردبیلی های مقیم تهران روز فرهنگ وهنر استان در مصلی تهران برگزارشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه فعالیت های فرهنگی و هنری گسترده ای درسطح استان جریان دارد و آیتم های تعیین شده برای روز فرهنگ وهنر استان اردبیل تنها بخش کوچکی از این برنامه ها بود افزود: این گرامیداشت به منظور استفاده معرفی فرهنگ و هنر استان اردبیل در حاشیه نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به بازدیدگان این نمایشگاه و احاد مختلف از کشورهای خارجی و داخلی همشهریان مقیم تهران انجام شد.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل افزود: اردبیل ظرفیت فرهنگی و هنری قابل تاملی در عرصه های مختلف فرهنگی و هنری دارد و می توان با سرمایه گذاری دراین زمینه دستاوردهای ارزشمندی را شاهد بود.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان ما  پخش نماهنگ سفر مقام معظم رهبری به استان اردبیل، نماهنگ معرفی استان، سخنرانی منوچهرصدوقی سوها، عضو انجمن آثار مفاخر فرهنگی ایران و استاد فلسفه و عرفان درباره دارایی های فرهنگی و هنری استان اردبیل، تکم گردانی احمد پروستان، سخنرانی بهنام جو، استاندار اردبیل، اجرای موسیقی عاشیقی، شعر خوانی استادمحمد سلمانی، غزل سرای معاصر و مولودی خوانی شهروز حبیبی از بخش های دیگر این مراسم در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بود.

گزارش : مهدی همتی

انتهای پیام/ ه