19:29 - 1398/02/27
کد خبر: 81444

استاندار اردبیل:

افتتاح کارخانه کامیون سازی تا چند ماه آینده

استاندار اردبیل گفت: پروژه صنعتی کامیون سازی در بخش لاهرود تا چند ماه آینده آماده افتتاح می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اکبر بهنام جو در سفر به بخش لاهرود و بازدید از پروژه های این بخش افزود: قرار است با افتتاح این پروژه روزانه 15 دستگاه کامیون ساخته شود و حدود پانصد نفر کارگر نیز در این کارخانه مشغول بکار خواهند شد.

وی گفت: کلیه قطعات کامیون سازی در خود این بخش ساخته خواهد شد که با افتتاح این طرح منطقه لاهرود به قطب صنعتی تبدیل خواهد شد.
استاندار اردبیل همچنین در خصوص بخش گردشگری منطقه لاهرود نیز گفت: اگر با افقی بلند مدت به منطقه لاهرود نگاه شود انشاالله در آینده ای نزدیک پیست اسکی شابیل در دنیا بی نظیر خواهد بود که در حال حاضر در حال طراحی و نقشه کشی است و همزمان با آن تله سیژ در آینده ای نزدیک شروع بکار خواهد کرد و باعث رونق عظیم منطقه لاهرود خواهد شد.

استاندار اردبیل همچنین در بازدیدی که از غار تاریخی شهر لاهرود آن را یکی از جاذبه های شگفت انگیز استان اردبیل دانست و به مدیرکل میراث فرهنگی دستور دادتا هرچه سریعتر نسبت به بازگشایی و مسیر گشایی غار اقدام کند.

بهنام جو همچنین در بازدید که از زیپ لاین شهر لاهرود از روند پیشرفت احداث آن ابراز خرسندی کردند.

استاندار همچنین با حضور در مصلای نماز جمعه شهر لاهرود، ضمن شنیدن مشکلات اهالی شهر لاهرود از زبان امام جمعه، گفت: انشاالله تا 15 روز آینده اعتبار لوله های انتقال آب سد سبلان به باغات لاهرود تامین و در اختیار شورای شهر لاهرود قرار خواهد گرفت.
بهنام جو افزود: پیگیر کارهای خریداری و واگذاری ساختمان اداره پست به دفتر امام جمعه خواهیم بود تا هر چه سریعتر واگذاری آن صورت بگیرد.

 

انتهای پیام/ ه