13:39 - 1398/03/01
کد خبر: 81490

مدیر کل راهداری اردبیل خبرداد

برفروبی در ییلاقات مشکین شهر با گذشت ۶۲ روز از بهار

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از تداوم برف روبی در ارتفاعات اردبیل خبرداد و گفت: با توجه به سکونت عشایر در ییلاقات مشکین شهر و تاکیدات نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل در خصوص خدمت رسانی به عشایر، اکیپ راهداری در محل مستقر شده و خدمت رسانی می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،  علی رحمتی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از عملیات برف روبی ییلاقات مشکین شهر  به خبرنگاران گفت: با وجود اینکه در خرداد ماه 98 قرارداریم عملیات برف روبی در دامنه کوه سبلان به دلیل بارش برف انجام شد.

وی افزود: با توجه به سکونت عشایر در ییلاقات مشکین شهر و تاکیدات نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل در خصوص خدمت رسانی به عشایر، اکیپ راهداری در محل مستقر شده و نسبت به برف روبی اقدام می کنیم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزود: اقلیم کوهستانی استان اردبیل موجب شده  تا بارش برف در فصول گرم سال نیز مشاهده شود و به همین دلیل از ابتدای امسال به دفعات برف روبی در محورهای کوهستانی و گردنه ها انجام شده و اکیپ های برف روبی و نمک پاشی همواره  آماده خدمت رسانی هستند.

انتهای پیام/ج

 

انتهای پیام/