15:01 - 1398/03/02
کد خبر: 81502

معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه‌وشهرسازی:

شبکه حمل و نقل جاده‌ای ادبیل ضعیف است/ جاده کمربندی شهر کوثر احداث می شود

معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه‌وشهرسازی در جریان بازدید از محورهای مواصلاتی جنوب استان اردبیل گفت: این استان به لحاظ شبکه و ظرفیت حمل و نقل جاده‌ای ضعیف بوده و نیازمند تقویت است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، امیر امینی، معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه‌وشهرسازیپیش از ظهر امروز در جریان بازدید از محورهای مواصلاتی جنوب استان اردبیل در جمع خبرنگاران گفت: این استان به لحاظ شبکه و ظرفیت حمل و نقل جاده‌ای چه در بخش‌های شمال شرقی و چه در بخش‌های جنوب شرقی و در همه نقاط ارتباط اش با مرکز ضعیف بوده و نیازمند تقویت است.

وی با بیان اینکه پیگیری‌هایی از سوی مدیران مرتبط استانی در سال‌های اخیر در این خصوص انجام گرفته است،خاطرنشان کرد: اعتبارات مرتبط با راه‌های استان از ۱۵ میلیارد تومان به ۱۵۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است

معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: امیدواریم که بتوانیم این مبالغ تخصیص یافته را به پروژه‌ها تزریق کنیم تا روند اجرایی آنها تداوم پیدا کند.

امینی در ادامه سخنان خود به حادثه رانش در محور کوثر - خلخال اشاره کرد و گفت: پیمانکار هم اکنون در این منطقه مشغول به کار بوده و طی پنج ماه گذشته عملیات خاکبرداری تکمیل شده و سایر مراحل در حال انجام است.

وی از پیش بینی ساخت کمربندی برای شهر کوثر خبرداد و گفت: در صورت تامین اعتبار ۳۰ میلیارد تومانی این جاده  در مدت ۱۸ تا ۲۳ ماه احداث خوهد شد.

انتهای پیام/ج