08:43 - 1398/03/13
کد خبر: 81586

مدیرعامل جامعه هتلداران استان اردبیل:

اردبیل آماده میزبانی از گردشگران/عدم نصب تعرفه ها در مراکز اقامتی تخلف است

مدیرعامل جامعه هتلداران استان اردبیل گفت:کلیه مراکز اقامتی استان اردبیل ضمن ارائه خدمات مطلوب و رعایت حال گردشگران و مسافران باید نرخهای مصوب را در دید عموم نصب کنند.

جعفر بذری در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اظهار داشت:با توجه به تعطیلات پیش رو و نظر به سفارشات اکید نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در خطبه های نماز جمعه بر ارائه خدمات مناسب به گردشگران در استان ورعایت حال گردشگران،ضمن تشکر از توجهات ویژه و حمایتهای نماینده محترم ولی فقیه در استان از صنعت گردشگری ، از کلیه همکاران مراکز اقامتی در سراسر استان انتظار داریم که ضمن ارائه خدمات مطلوب و رعایت حال گردشگران و مسافرانی که استان اردبیل را بعنوان مقصد سفر خود انتخاب خواهند کرد نسبت به رعایت نرخهای مصوب ابلاغی بخصوص در ایام تعطیلات اقدام کنند.
وی افزود:ماموریت و وظیفه ذاتی جامعه هتلداری استان نظارت بر خدمات مناسب و بهینه و آموزش فعالان صنعت هتلداری درراستای توسعه صتعت گردشگری است.

http://sabalanema.ir/sites/default/files/%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%A8%DB%8C%D9%84%DB%B2.jpg


مدیر عامل جامعه هتلداران استان اردبیل گفت:با توجه به شروع فصل مسافرت در کشور از کلیه هموطنان وگردشگران برای سفر به استان زیبای اردبیل و استفاده از مواهب طبیعی وپتانسیلهای گردشگری استان اردبیل دعوت بعمل آورده و اعلام می شود که مراکز اقامتی ،خدماتی و تفریحی استان آمادگی کامل دارند تا از گردشگران و مسافرانی که به استان اردبیل و شهرستانهای گردشگر پذیر مسافرت خواهند کرد بنحو شایسته پذیرایی وارائه خدمات کنند.

http://sabalanema.ir/sites/default/files/c6eb5a09477a457cbaaa80a254035abf.jpg.png



بذری اضافه کرد:با توجه به اینکه عدم نصب تعرفه جدید در دید میهمانان تخلف محسوب می شود و در نظارتهای اکیپ نظارتی این مهم مورد توجه بوده و برخوردهای لازم قانونی صورت خواهد گرفت؛همچنین جهت رعایت حال همکاران محترم دفتر جامعه اقامتی استان جهت ابلاغ نرخهای مصوب مراکزاقامتی تا پایان وقت اداری روز دوشنبه ۱۳ خردادماه باز بوده و هر یک از اعضای جامعه که تاکنون اقدام به اخذ تعرفه مصوب ننموده اند می توانند نرخهای جدید را دریافت کنند.
وی همچنین با تاکید بر ظرفیتهای بی شمار گردشگری استان اردبیل و شهرستان های در حال توسعه در صنعت توریسم افزود:امیدواریم مسئولین دستگاه های مرتبط اجرایی با تامین و راه اندازی ملزومات و زیرساخت های حداقلی سفر ، مقصد خوب و قابل قبولی برای مسافران در آستانه فصل سفر فراهم کنند.

 

انتهای پیام/آ