11:48 - 1398/03/19
کد خبر: 81627

مدیر کل میراث فرهنگی استان اردبیل خبرداد؛

لیگ ملت‌های والیبال فرصتی برای معرفی پتانسیل های گردشگری اردبیل

مدیر کل میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: مسابقات لیگ ملت‌های والیبال مردان جهان فرصت ویژه‌ای برای معرفی قابلیت‌های گردشگری استان اردبیل است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،نادر فلاحی،  در بازدید از مراکز ورزشی اردبیل اظهار داشت: مسابقات لیگ ملت‌های والیبال مردان جهان فرصت ویژه‌ای برای معرفی قابلیت‌های گردشگری استان اردبیل است.

وی افزود: گردشگری ورزشی در سطح دنیا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و ما در این خصوص از قابلیت‌های بسیار خوبی در استان اردبیل برخوردار هستیم.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: وجود زیرساخت‌های ورزشی به همراه جاذبه‌های تاریخی و طبیعی در استان اردبیل این استان را مستعد برگزاری بازی‌های مختلف در سطح بین المللی کرده است.

فلاحی ادامه داد: اردبیل در اکثریت حوزه‌های مختلف گردشگری مستعد برگزاری جشنواره ها، مسابقات و فستیوال‌های بین المللی است و مسابقات ورزشی نیز یکی از این قابلیت‌ها در سطح استان است.

رئیس هیات والیبال استان اردبیل اضافه کرد: سال گذشته دو مسابقه والیبال در سطح بین المللی در استان اردبیل در بالاترین سطح انجام گرفت و قطعا اردبیل میزبان شایسته‌ای برای این دوره از مسابقات نیز خواهد بود.

انتهای پیام/م