09:23 - 1398/03/22
کد خبر: 81652

دبیر کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی لیگ ملتهای والیبال جهان در اردبیل:

نقشی در صدور آی دی کارت لیگ جهانی والیبال نداریم

دبیر کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی لیگ ملتهای والیبال جهان در اردبیل گفت: نقشی در در صدور آی دی کارت مسابقات جهانی والیبال در اردبیل نداریم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،بتول حسین زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برخلاف رقابتهای بین المللی گذشته که در استان اردبیل برگزار شده، این بار تمام موارد مربوط به والیبال لیگ ملتهای 2019 جهان زیر نظر فدراسیون جهانی والیبال قرار دارد و نه تنها روابط عمومی اداره کل بلکه عالی ترین مقامات ورزشی و اجرایی استان هم هیچ نقشی در برخی موارد از جمله صدور آی دی کارت پوشش خبری و تصویری این رقابتها ندارند.

وی افزود: به طور طبیعی بسیار علاقمند هستیم تا خبرنگاران بومی که در تمام طول سال همراه و یاور ورزش استان بوده و با ما تعامل داشته اند،و بتوانند در این رقابتها هم کار خبری خود را به نحو احسن و با تعداد حداکثری انجام انجام دهند ولی باید توجه داشته باشیم که صدور آی دی کارت پوشش خبری توسط فدراسیون والیبال ایران و با نظارت دقیق فدراسیون جهانی انجام می شود.

دبیر کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی لیگ ملتهای والیبال جهان در اردبیل تصریح کرد:در این شرایط نمی دانیم به چه تعداد از اهالی رسانه استان که تا 15 خرداد در فدراسیون جهانی ثبت نام کرده اند و یا این  مهم را انجام نداده اند، آی دی کارت پوشش خبری و تصویری داده خواهد شد.

حسینی  در پایان گفت: تنها کاری که در حال حاضر از دست ما برمی آید این است به نوبه خود از تمام فعالان رسانه ای استان که موفق به دریافت آی دی کارت پوشش خبری و رسانه ای نخواهند شد، پیشاپیش عذرخواهی کنیم.

 

انتهای پیام/م