12:09 - 1398/03/23
کد خبر: 81670

استاندار اردبیل :

اجلاس اکو فرصتی برای معرفی ظرفیت های گردشگری اردبیل است

استاندار اردبیل گفت: برگزاری اجلاس کشورهای عضو اکو فرصت مناسبی برای معرفی زمینه های سرمایه گذاری و گردشگری در استان بوده و باید از این ظرفیت به بهترین شیوه استفاده شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،اکبر بهنام جو صبح امروز در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که با محوریت برنامه ریزی برای برگزاری اجلاس گردشگری و سلامت اکو در اردبیل برگزار شد ، خواستار معرفی ظرفیت ها و بسته های سرمایه گذاری به میهمانان خارجی این اجلاس شد.

وی با تاکید بر برنامه ریزی برای میزبانی مناسب از میهمانان کشورهای عضو اکو در این اجلاس افزود: در جریان برگزاری این اجلاس لازم است قابلیت های گردشگری و خصوصا گردشگری سلامت معرفی شود.

استاندار اردبیل گفت: حضور میهمانان خارجی از 20 کشور جهان در این اجلاس و نمایشگاه فرصتی مهم برای استان بوده و باید مقدمات لازم برای حضور این میهمانان در سایر شهرستان های استان نیز فراهم شود.

بهنام جو ابراز داشت: تمامی دستگاه های خدماتی ، امنیتی و حوزه های گردشگری لازم است هماهنگی های لازم را در راستای بهره مندی بیشتر از این ظرفیت و معرفی استان به عمل آورند.

‌همایش و نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو از روز 28 الی 30 خرداد ماه با حضور 220 میهمان خارجی و داخلی از 20 کشور جهان در استان اردبیل برگزار می شود.

 

انتهای پیام/آ