13:53 - 1398/03/25
کد خبر: 81683

معاون هماهنگی‌ امور عمرانی استاندار اردبیل؛

اردبیل آماده میزبانی شایسته از بلندقامتان لیگ والیبال جهانی

معاون هماهنگی‌ امور عمرانی استاندار اردبیل از آمادگی استان اردبیل برای برگزاری مسابقات لیگ ملت‌های والیبال جهان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، مسعود امامی‌یگانه پیش از ظهر امروز در بازدید از محل برگزاری و  مسیر عبور تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات لیگ ملت‌های والیبال جهان در اردبیل اظهار داشت: تلاش و جدیت بر این است تا با برنامه‌ریزی‌های لازم و اساسی میزبانی شایسته و مناسبی از این رویداد بین‌المللی داشته باشیم.

وی با تاکید بر زیباسازی، تنظیف و ترمیم جاده نیر تا اردبیل که مسیر عبور تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات جهانی خواهد بود، گفت: با توجه به آغاز این دوره از رقابت‌ها از 31 خردادماه و نزدیک شدن به آن انتظار می‌رود تمامی مسئولان مربوطه در زمینه میزبانی شایسته از این مسابقات تمهیدات لازم را اتخاذ کنند.

معاون هماهنگی‌ امور عمرانی استاندار اردبیل بیان کرد: این مسابقات از روی 31 خرداد ماه در استان آغاز شده و تا دوم تیرماه ادامه خواهد داشت که در این زمینه دستگاه‌های اجرایی و نیز مردم در آماده‌سازی بسترهای لازم برای برگزاری مسابقات همکاری و مشارکت مطلوبی داشته‌اند.

امامی یگانه با اشاره به برگزاری مسابقات در سالن 6 هزار نفری حسین رضازاده تصریح کرد: در حال حاضر این سالن از آمادگی لازم و کافی برای برگزاری مسابقات لیگ ملت‌های والیبال جهان برخوردار است.

معاون هماهنگی‌ امور عمرانی استاندار اردبیل از آمادگی استان اردبیل برای برگزاری مسابقات لیگ ملت‌های والیبال جهان خبر داد و افزود: با توجه به میزبانی شایسته اردبیل و مردم استان از مسابقات والیبال در دوره‌های قبلی فدراسیون والیبال به استان اردبیل نگاه و توجه ویژه‌ای دارد که امیدواریم در این دوره از رقابت‌ها نیز شاهد حضور پرشور و گسترده جوانان اردبیلی در ورزشگاه باشیم.

 

انتهای پیام/ ه