11:44 - 1399/08/20
کد خبر: 87796

تبحرجریان دموکرات درتصویر و تصورسازی!

شاید پربیراه نباشد که بگوییم در حال حاضر جنگ کنونی، جنگ تصویرها و تصورها است و در این زور آزمایی اقناعی هر طرف سعی میکند تا تصویر و تصور افراد در مورد خودشان را پاک و بی آلایش بسازد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، سمیه شاهی دبیر نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی استان اردبیل در یادداشتی نوشت:  گرچه تفاوت جمهوری خواه و دموکرات همین قدر است که یکی میکشد و آن یکی تحسین می کند،  اما همیشه این فضا حاکم بوده که جمهوری خواهان جنگ طلبتر و دشمنی تیزتر برای ایرانیان هستند و برعکس دموکرات ها اهل تعامل و گفتگوهستند؛ ولی آمار ها نشان می‌دهد که از آغاز تا دولت اوباما، امریکا 35  بار ایران را تحریم کرده که 24 بار آن توسط همان دموکراتهای اهل تعامل صورت گرفته است.

جالبتر اینکه اوبامای دموکرات رکورددار تصویب شدیدترین تحریم علیه ایران بود و  تحریم های وی توسط دونالد ترامپ جمهوری خواه اجرا  شده است و اینجاست که باید اذعان کرد دموکرات ها در جنگ رسانه ای موفق تر عمل کرده اند و از همین روست که چهره موجه تری از خود به نمایش گذاشته اند.

شاید پربیراه نباشد که بگوییم در حال حاضر جنگ کنونی، جنگ تصویرها و تصورها است و در این زور آزمایی اقناعی  هر طرف سعی میکند  تا تصویر و تصور افراد در مورد خودشان را پاک و بی آلایش بسازد و تصویر و تصور مخالفانشان را در ذهن همان افراد ناتندرست و الوده کند و در این شیوه نیز الحق و الانصاف دموکرات ها  ید طولانی دارند.

 الباقی کارهایی که دموکراتها با ایران کردند، عبارتند از  کودتای 28مرداد در زمان هری ترومن، پیشنهاد پیاده سازی انقلاب سفید در زمان جان اف کندی، فراهم کردن تصویب لایحه کاپیتولاسیون علیه ایران در زمان جانسون، اعمال اولین تحریم اقتصادی علیه ایران و ممنوعیت واردات نفت ایران و مسدود کردن داراییهای ایران در زمان جیمی کارتر، تمدید قانون تحریم ها علیه ایران ومنع  معامله نفتی با ایران  باوضع قانون در زمان بیل کلینتون، تصویب 11 تحریم علیه ایران، وضع تحریم های دارویی و دست داشتن در ایجاد داعش در زمان بارک اوباما.

 حالا جو بایدن که خیلی ها در حال  تطهیر چهره ان هستند و با جو سازی های رسانه ای و جنگ روانی از بازگشت امید به ایران با انتخاب بایدن سخن می رانند

  اما نباید  فریب بازی رسانه ای را خورد همانطور که تجربه ثابت کرده، سیاست آمریکا با ترامپ یا بایدن یکی است و ان زیر سلطه  بردن کشورها است.

 و این تاکتیک آمریکایی است در کلام به برجام باز می‌گردد، بدون آن‌که در عمل تحریم‌های بانکی و اعتباری مربوط به کشورمان را لغو کند.

 

انتهای پیام/م