10:22 - 1399/10/24
کد خبر: 88921

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي استان اردبيل خبرداد:

تبدیل شهرك تخصصي آب نیر به قطب موفق توليد آب معدني كشور

مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي استان اردبيل گفت: در دو سال اخیر تعداد واحدهای صنعتی فعال در شهرک تخصصی آب نیر از افزایش چشمگیری برخوردار بوده است که با بهره برداری از چند طرح صنعتی تا پایان سال، این شهرک به عنوان یکی از قطب های موفق آب معدنی کشور خواهد شد.

به گزارش سبلان ما ،  محمد اهلی صبح امروز در جریان بازدید از شهرک تخصصی آب شهرستان نیر اظهار داشت: این شهرك صنعتی جزو يكي از منحصر به فردترين شهرك هاي تخصصي استان و حتي كشور است كه زمينه توليدات آن، بسته بندی آب معدني و محصولات مرتبط با آن می باشد.

وي افزود: با حمايت هاي صورت پذيرفته از سوي مسئولان استاني و تامین زیرساخت ها، در دو سه سال اخیر شاهد حضور سرمایه گذاران فعالی در این شهرک بودیم که هم اکنون 5 واحد تولیدی در این شهرک به مرحله بهره برداری رسیده و 11 طرح صنعتی دیگر نیز در مرحله اجرا و ساخت و ساز می باشند.

مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي استان اردبيل گفت: با بهره برداری از این طرح های صنعتی، این شهرک به عنوان قطب توليد محصولات آب معدني كشور تبديل خواهد شد و شاهد ارسال محصولات این شهرک به نقاط مختلف کشور و کشورهای مختلف خواهیم بود.

وی محل تامين آب اين شهرك صنعتي را از چشمه هاي جاري کوه سبلان بيان كرد و افزود: آب اين شهرك صنعتي از محل چشمه گوركور سبلان تامين مي شود كه اين چشمه یکی از پاک ترین و گواراترین آب های ایران و جهان می باشد.

انتهای پیام/م