10:35 - 1399/10/24
کد خبر: 88922

شهردار شهر اصلاندوز:

پیشرفت های عمرانی با وجود کرونا در اصلاندور ادامه دارد

شهردار شهر اصلاندوز گفت: علیرغم مشکلات مالی و شیوع ویروس کرونا در کشور پیشرفت پروژه های عمرانی در شهر اصلاندوز ادامه دارد.

  مراد آرزومند در گفتگو با خبرنگارسبلان ما ،با اشاره به اجرای پروژه بازسازی خیابان جمهوری اسلامی شهرستان اصلاندوز اظهار کرد: پیشرفت فیزیکی این پروژه  تاکنون ۷۸ درصد بوده که با عنایت فرماندار شهرستان و با تلاش عوامل شهرداری و شورای اسلامی شهر پروژه احداث بلوار خیابان جمهوری اسلامی با جدیت ادامه دارد.

وی ضمن قدردانی از صبر و شکیبایی شهروندان بخاطر اجرای رفوژ خیابان اصلی گفت: امید است با همت مسئولین شهرستانی و استانی و اعضای شورای اسلامی شهر بیش از پیش گامی اساسی در جهت خدمت رسانی به مردم این شهر برداشته و با این کار رضایت مردم را جلب کنیم.

شهردار شهر اصلاندوز گفت: شهرداری اصلاندوز به صورت مستمر خدمات رسانی بهتر به شهروندان را در دستور کار خود قرار داده و در این راستا با برنامه ریزی و الویت بندی در جهت توسعه و پیشرفت شهر گام های اساسی برمی دارد.

وی تصریح کرد:در شرایط کنونی علیرغم برخی مشکلات، شهرداری سعی دارد با بهره گیری از تمام امکانات موجود به شهروندان خدمات رسانی بهتر و شایسته کند.

شهردار اصلاندوز اضفه کرد:شروع عملیات اجرایی فازدوم پروژه ساماندهی خیابان جمهوری اسلامی و همچنین بازسازی فلکه امام حسین علیه السلام جهت تسهیل در تردد شهروندان از اقدامات  اساسی که باعنایت فرماندار و با تلاش عواملین شهرداری وشورای اسلامی شهر باجدیت ادامه دارد.

آرزومند با اشاره فعالیت مداوم شهرداری برای کاستن از مشکلات افزود:شهرداری اصلاندوز بصورت مستمر خدمات رسانی بهتر به شهروندان رادر سرلوحه خود قرارداده ودرجهت توسعه وپیشرفت شهر بابرنامه ریزی واولویت کاری گام های اساسی برمی دارد.   

 خبرنگار: حسین زالی

انتهای پیام/آ