13:57 - 1399/10/24
کد خبر: 88924

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل:

گروه های جهادی بسیج در خط مقدم خدمت به مردم/نقش آفرینی بسیج در تمام عرصه ها

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان اینکه گروه های جهادی بسیج در خط مقدم خدمت به مردم است،گفت:توانمند سازی و صیانت از گروه های جهادی بسیج از اهمیت ویژه برخوردار است که شرایط کنونی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش سبلان ما ، سردار فرهنگ مستعد حصاری جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در جلسه مجمع جهادگران بسیج استان اردبیل که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور فرماندهان،شورای جهادی و بسیج سازندگی نواحی برگزار شد،اظهار کرد:بسیج نیروی مردمی و کارآمد است که در تمام عرصه های مورد نیاز برای تحقق آرمان های‌انقلاب و خدمت به مردم نقش آفرینی می کند که در عرصه های جهادی و خدمات رسانی نیز در خط مقدم است.

وی بیان کرد:توانمندسازی و صیانت از گروه های جهادی در شرایط کنونی برای نقش آفرینی در عرصه های مختلف از اهمیت ویژه برخوردار است و باید با برنامه ریزی در این راستا اقدامات موثری صورت گیرد.  

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد:گفتمان سازی و انسجام بخشی حرکت های جهادی مهم و حائز اهمیت است که باید از ظرفیت های موجود رسانه ای و تبلیغی برای گفتمان سازی حرکت های جهادی بهره گرفت.

مستعد با اشاره به اجرای طرح شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، افزود: این طرح با هدف قطع زنجیره شیوع و گسترش ویروس منحوس کرونا در سطح استان اردبیل نیز در حال برگزاری است که در سایه تلاش شبانه روزی و حضور سازمان یافته بسیجیان و جهادگران توفیقات خوبی در زمینه کنترل ویروس منحوس کرونا در استان حاصل شده است.

وی گفت: رزمایش کمک مومنانه بسیج در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری برای کمک به نیازمندان،در سطح استان تداوم دارد و از ظرفیت های موجود در گروه های جهادی و پایگاه های مقاومت بسیج و همراهی خیرین و مردم نوعدوست استان در این راستا استفاده می شود.  

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با قدرانی از اقدامات بسیج سازندگی و گروه های جهادی بسیج،بیان کرد:بسیج و سپاه در کنار انجام ماموریت های مختلف،مردم یاری و مردم داری را در اولویت قرار داده است و در تمام شرایط سخت و بحرانی در کنار ولی نعمتان خود بوده است.  

مستعد با بیان اینکه خدمت به ولی نعمتان توفیق بزرگ الهی است،عنوان کرد: توسعه کمی و کیفی حرکت های جهادی با حضور شور آفرین جوانان جهادی در میدان خدمت رسانی و  محرومیت زدایی در گام دوم انقلاب باعث امید آفرینی در بین مردم به ویژه در مناطق محروم شده است.

انتهای پیام/ج