11:42 - 1399/12/16
کد خبر: 89681

رئیس اتاق اصناف اردبیل:

نظارت جدی اتاق اصناف بر بازار/عدم درج قیمت روی کالا به منزله گرانفروشی است

رئیس اتاق اصناف اردبیل گفت: نصب برچسب قیمت بر روی اجناس ضروری و الزامی می باشد و در صورت عدم رعایت از سوی اصناف ، با متخلفات برخورد خواهد شد.

مهدی اشجع در گفتگو با خبرنگارسبلان ما ، در خصوص نظارت از اصناف، اظهار داشت: از پانزدهم بهمن تا پانزده فرودین نظارت و بارزسی های اتاق اصناف از اصناف و بازاریان و بخصوص رعایت پروتکل های بهداشتی دو برابر شده است.

وی افزود: درخواست ما از همکاران در اصناف و مردم و اهالی استان رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و عدم تجمع در مکان های مسقف، جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا هنگام مراجعه به مراکز خرید و بازار است.

 رئیس اتاق اصناف اردبیل با بیان اینکه عدم نصب قیمت روی کالاها تخلف محسوب می شود، گفت: مسئله مهم این روزها قیمت اجناس است که اصناف باید برچسب قیمت را روی تمامی اجناس درج کنند که عدم درج آن، به منزله گرانفروشی و تخلف است.

اشجع با بیان اینکه مردم در صورت مشاهده هرگونه گرانفروشی نسبت به گزارش آن اقدام کنند، ابراز داشت: گزارش تخلف ها می تواند از طریق سامانه 124، بارزسی اتاق اصناف و بازرسی صمت بصورت حضوری یا تلفنی انجام شود تا هرگونه تخلف و سواستفاده پیگیری و برخورد شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر حدود 48 اتحادیه و در اتاق اصناف نیز 15 نفر بطور مستمر بر بازار و اصناف نظارت و بازرسی دارند.

 

انتهای پیام/آ