11:25 - 1400/02/07
کد خبر: 90290

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) خبرداد:

توزیع 30هزار سبد معیشتی در استان اردبیل/ 35هزار بسته افطاری ساده توزیع می شود

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) از توزیع 30 هزار بسته معیشتی در سطح استان اردبیل خبرداد و گفت: در ایام پیش رو 120هزار پرس غذای گرم نیز در مناطق کم برخوردار استان توزیع خواهد شد.

شکر عبدی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در گفتگو باسبلان ما، از تداوم کمک های مومنانه به مناسبت ماه مبارک رمضان در ایام پیش رو خبرداد و گفت: گروه های جهادی بسیج با کمک های مردمی و خیرین و نهادهای اجرایی  30 هزار بسته معیشتی در سطح استان اردبیل توزیع خواهند کرد.

وی به مناسبت های ماه مبارک رمضان نیز اشاره کرد و گفت: همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) و شب های قدر نیز 120هزار پرس غذای گرم  در مناطق کم برخوردار استان توزیع خواهد شد.

عبدی در پایان سخنان خود به افطاری ساده نیز اشاره کرد و گفت: در طول ماه مبارک رمضان تعداد 35 هزار بسته افطاری ساده نیز با کمک های مردمی توسط پایگاه های مقاومت بسیج در سراسر استان توزیع خواهد شد.

وی در پایان سخنان خود به لزوم همراهی مردم در شرایط سخت و بحرانی همچون ایام کرونا اشاره کرد و گفت: مجموعه سپاه و بسیج همانگونه که در دوران جنگ سخت و تهاجم دشمنان به آب و خاک در کنار مردم بود و ضمن تامین امنیت، آرامش خاطر را نیز برای مردم به ارمغان آورد در این روزهای سخت کرونایی که اقتصاد و معیشت مردم دچار اسیب شده است در کنار مردم بوده و با اندک بضاعت خود در کنار کمک های مردمی  و خیرین ، خانواده های آسیب دیده از کرونا و کم برخوردار را تنها نخواهد گذاشت.

 

انتهای پیام/ج