13:16 - 1400/02/20
کد خبر: 90454

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل:

آغاز بررسی لیست انتخاباتی شورای ائتلاف استان اردبیل/صلاح طلب تابلو دار در فهرست ما جایی ندارد

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: روند بررسی لیست انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی برای انتخابات شورای ششم با توجه به اعلام تایید صلاحیت ها آغاز شده است.

میر فخر الدین زاهد در گفتگو با خبرنگار  سبلان ما، اظهار داشت: روند بررسی لیست انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی برای انتخابات شورای ششم با توجه به اعلام تایید صلاحیت ها آغاز شده است. 

وی افزود: برای انتخاب کاندیداهایی که در لیست شورای ائتلاف شهرستان اردبیل حضور خواهند داشت، لیست 33 نفره در نظر گرفته ایم که در نهایت لیست جامع و 11 نفره ای را اعلام خواهیم کرد.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه اصلاح طلبان تابلو دار در فهرست ائتلاف جایی ندارند، گفت: شورای ائتلاف مبنای انتخاب داوطلبان را براساس ملاک های همچون شایسته سالاری، اقبال عمومی پایبندی به چارجوب سیاست گذاری های نیروهای انقلاب لحاظ می کند. 

وی تصریح کرد: در تمامی شهرستان های استان شورای ائتلاف پس از بررسی شرایط داوطلبان لیست ارائه خواهد و تنها در شهرستان پارس آباد چینش نفرات را نخواهیم داشت.

زاهد تاکید کرد: با توجه به اینکه حضور آقای رئیسی در انتخابات جدی است، شورای ائتلاف نیز با کاندیدای واحد در این عرصه قدم خواهد گذاشت و اتحاد برای پیروزی یک نفر شکل خواهد گرفت.

انتهای پیام/م