سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 252
  • بازدید: 355
  • 1403/07/04 - 09:55:09

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل:

اتحاد مردم در بحران‌ها نتایج بزرگی خواهد داشت

اتحاد مردم در بحران‌ها نتایج بزرگی خواهد داشت

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل گفت: دفاع مقدس به ما یادآوری می‌کند که اتحاد مردم در مواقع بحرانی به نتایج بزرگی منجر می‌شود که نه‌ تنها در جبهه‌های جنگ بلکه در پشت‌جبهه‌ها بلکه تمامی عرصه‌های زندگی مشهود بود.

علی حبیب‌زاده در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، مدافعان حرم، امنیت و شهدای خدمت گفت: دفاع مقدس به ما نشان می‌دهد که مقاومت، ایستادگی و همبستگی ملی می‌تواند در برابر هرگونه تجاوز و تهدید خارجی پیروز شود و این دوره تاریخی نمادی از عزت، شجاعت و ایمان مردم ایران است که با فداکاری و ایثارگری در برابر دشمن ایستادند و از تمامیت ارضی کشور دفاع کردند.

وی اضافه کرد: دفاع مقدس به ما یادآوری می‌کند که اتحاد و همبستگی مردم در مواقع بحرانی می‌تواند به نتایج بزرگی منجر شود و این اتحاد نه‌تنها در جبهه‌های جنگ بلکه در پشت‌جبهه‌ها و در تمامی عرصه‌های زندگی اجتماعی و اقتصادی نیز مشهود بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل ادامه داد: همانند سال‌های قبل برای هفته دفاع مقدس برنامه‌های متعدد و متنوعی در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: بیش از ۳۵ برنامه با ۲۰۰ اجرا در سطح شهرستان اردبیل و پایگاه‌های تابعه حوزه برگزار می‌شود که چند عنوان از برنامه‌های مهم این هفته، نمایشگاه رزمی فرهنگی عملیات بیت‌المقدس استکه هم‌زمان با آغاز این هفته برگزار شد و همچنین غرفه‌های پایگاهای اسوه مقاومت هم نیز در قالب ۲۶ غرفه در موزه دفاع مقدس اردبیل برپا شد.

حبیب‌زاده افزود: این برنامه‌ها باهدف تبیین و تعمیق فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه برگزار می‌شود که به جوانان و نوجوانان کمک می‌کند تا با تاریخ و ارزش‌های دفاع مقدس آشنا شوند و حس افتخار به کشور و ملت خود را تقویت کنند.

وی تصریح کرد: از طریق روایتگری و یادواره‌های شهدا جوانان و نوجوانان با مفاهیم ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی آشنا می‌شوند و این ارزش‌ها را در زندگی خود به کار می‌گیرند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل بیان کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس به جوانان نشان می‌دهد که چگونه می‌توان در برابر مشکلات و چالش‌ها مقاومت کرد و پایداری نشان داد و همین‌طور این برنامه‌ها با تأکید بر ارزش‌های دینی و ملی به تقویت هویت جوانان کمک می‌کند و آنها را با ارزش‌های اسلامی و ایرانی پایبندتر می‌سازد.

خبر از: پیام پاشازاده

انتهای خبر/ س

اشتراک‌گذاری

  • اتحاد مردم در بحران‌ها نتایج بزرگی خواهد داشت

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
نوزده به‌اضافه هشت