سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 453
  • بازدید: 176
  • 1403/07/16 - 14:06:17

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل:

کودکشی اسرائیل گواه وحشی‌گری این رژیم است

کودکشی اسرائیل گواه وحشی‌گری این رژیم است

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: شهادت بیش از ۱۶ هزار کودک و یتیم شدن هزاران کودک غزه‌ای در یک سال گذشته گواه خوی خونخواری و وحشی‌گری رژیم مستبد و مستکبر صهیونیستی است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، پیش از ظهر امروز جمعی از پیش‌گامان بسیج دانش‌آموزی با حضور در ستاد فرماندهی سپاه حضرت عباس (ع) ضمن قدردانی از تحقق عملیات موفقیت‌آمیز وعده صادق ۲ آمادگی خود را برای حمایت از نیروهای مسلح اعلام کردند.

دانش‌آموزان نقش به سزایی در دفاع از کشور ایفا کردند

سردار محمدی اصل در دیدار به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت: دانش‌آموزان نقش به سزایی در دفاع از کشور ایفا کردند.

وی به خط فکری و اندیشه امام موسی صدر از بنیان‌گذاران جبهه مقاومت در لبنان اشاره کرد و گفت: طبق بیانات این مجاهد بزرگ رژیم اسرائیل شر مطلق است و در طول تاریخ مرتکب جنایات بی‌شماری علیه بشریت شده است.

شهادت ۱۶ هزار کودک در نوار غزه گواه وحشیگری رژیم صهیونیستی است

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه طبق فرموده امام موسی صدر که برگرفته از مفاهیم قرآن کریم است رژیم صهیونیستی هیچ‌وقت روی آرامش را ندیده و تا ابد متفرق و پراکنده خواهد بود؛ چراکه افکار و اعمالش شیطانی است.

وی نبرد غزه اشاره کرد و گفت: شهادت بیش از ۱۶ هزار کودک و یتیم شدن بیش از ۴ هزار کودک در یکسان گذشته در نوار غزه خود گواه خونخواری و وحشی‌گری رژیم مستبد و مستکبر صهیونیستی است.

آموزش‌های کنترل نشده‌ای پیش روی کودکان و نوجوان ما است

محمدی اصل در بخش دیگری از سخنان خود به تحولات نظام تعلیم‌وتربیت پرداخت و گفت: تعلیم‌وتربیت در ابتدا والدین محور بود، در سال ۱۹۹۰ با راه‌اندازی مدارس تعلیم و تعلیم معلم‌محور شد و مدرسه در کنار خانواده کار تعلیم کودکان را عهده‌دار شد؛ اما با پیشرفت‌های علم و تکنولوژی و ایجاد فضای مجازی کار تعلیم‌وتربیت حساس است؛ چراکه در دوران رسانه و فضای مجازی به سر می‌بریم و آموزش‌های کنترل نشده‌ای پیش روی کودکان و نوجوان ما است؛ بنابراین تعلیم‌وتربیت در دو نهاد خانواده و مدرسه از حساسیت بالایی برخوردار است.

پرورش مالک اشترهای زمان در مدارس

وی لزوم بصیرت‌افزایی در دانش‌آموزان را متذکر شد و گفت: همه باید تلاش کنیم تا با پرورش مالک اشترهای زمان در مدارس از بروز نتایج جنگ صفین در جنگ ترکیبی و رسانه‌ای دشمنان جلوگیری کنیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: امروز فضای مجازی مملو از هزاران نیزه قران به سر است و در واقع جنگ ما امروز جنگ ایمان و کفر است؛ بنابراین باید تلاش کنیم تا با بصیرت‌افزایی روزافزون و شفاف‌سازی مسائل برای کودکان و نوجوانان که دانش‌آموزان امروز و آینده‌سازان فردا هستند بار دیگر پیروزی خون بر شمشیر این بار در فضای مجازی را رقم بزنیم.

وی گفت: جنگ سایبری جنگ اعتقادی و معنوی است.

محمدی اصل در پایان سخنان خود وصیت‌نامه شهدا را متذکر شد و گفت: پشتیبانی از ولایت‌فقیه و صیانت از عفاف و حجاب توصیه مشترک همه شهدا است و ما باید امروز با عمل به وصایای شهدا تداوم‌بخش راه شهدا باشیم.


انتهای خبر/ ش

اشتراک‌گذاری

  • کودکشی اسرائیل گواه وحشی‌گری این رژیم است

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
سی به‌اضافه پنج