سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • کد خبر: 46208
  • بازدید: 102
  • 1403/03/21 - 06:31:11

فرماندار سرعین:

انتخابات پر شور دشمنان را ناامید می‌کند

فرماندار سرعین گفت: مردم ایران با حضور پر شور در انتخابات و انتخابی فردی اصلح و فعال دشمنان کشورمان را ناامید می‌کنند.

 باقر باقرزاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیل «سبلان ما»، به ویژگی و شاخصه‌هایی رئیس‌جمهور تراز از نگاه امام (ره) و رهبری و در مقایسه با شهید رئیسی و شهدای خدمت پرداخت و اظهار داشت: رئیس‌جمهور باید انقلابی، جوان گرا، معتقد به دیپلماسی عزتمندانه و همچنین از قوانین کشور تبعیت کند.

 وی افزود: وظیفه اصلی در این شرایط، کمک به بصیرت‌افزایی در مردم و تبیین ضرورت عقلی و شرعی حضور آنها در انتخابات است تا دشمنان به اهداف خود نرسند.

 فرماندار سرعین در ادامه با اشاره به فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گفت: امام راحل،۵۰ سال قبل، نابودی رژیم کودک کش صهیونیستی را پیش‌بینی کرده بودند و عملیات طوفان الاقصی، ابروی نداشته رژیم اشغالگر را از بین برد.

 وی  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت با اشاره به اهمیت ویژه انتخابات ریاست‌جمهوری در هشتم تیرماه خاطرنشان کرد: باید با همراهی و همکاری اهالی در حوزه انتخابیه شهرستان و مشارکت همیشگی مردم در انتخابات، موجبات برگزاری انتخابات پرشور را فراهم کنیم.

 باقرزاده در ادامه به اصل بی‌طرفی در برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری تأکید و عنوان کرد: موضوع سلامت، رقابت و مشارکت و امنیت مورد تأکید بوده که این مهم را در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در ۱۱ اسفند سال گذشته تجربه کردیم و شکر خدا اهالی ولایت‌مدار شهرستان سرعین با بیشترین تعداد مشارکت سرفراز از این امتحان بیرون آمدند.

فرماندار سرعین گفت: خدمت به مردم باید در الویت کاری هر دولت باشد و حضور در بین احاد مختلف ملت برای رئیس جمهوری آینده امری طبیعی تلقی شود.

 وی در پایان سخنان خود گفت: مردم سرعین روز جمعه هشتم تیرماه سال جاری با حضور همگانی و پرشور در پای صندوق‌های رأی، برگ زرین دیگری را در تاریخ چشمه‌های بهشتی رقم زده و اصلح‌ترین نامزد چهاردهمین رئیس دولت جمهوری اسلامی ایران را انتخاب می کنند.

انتهای پیام/

اشتراک‌گذاری

  • انتخابات پر شور دشمنان را ناامید می‌کند

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
چهارده منهای یک