سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

چهارشنبه 2 آبان 1403
  • کد خبر: 46973
  • بازدید: 109
  • 1403/05/22 - 22:03:50

مسئول بسیج سازندگی شهرستان سرعین:

استقبال سرعینی‌ها از راه‌اندازی کسب و کار کوچک

مسئول بسیج سازندگی شهرستان سرعین شهرستان سرعین دارای ویژگی‌های فراوانی برای راه‌اندازی کسب‌وکارهای کوچک است و خوشبختانه در شهرستان سرعین از این نوع کسب‌وکارها استقبال خوبی انجام می‌شود.

رمضان اکبری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، گفت: در حال حاضر در سال ۱۴۰۳ تا به امروز ۱۲ نوع شغل و کارآفرینی به همت بسیج سازندگی سپاه شهرستان سرعین ایجاد شده است و در تلاش هستیم تعداد این نوع شغل‌ها را در شهرستان افزایش دهیم تا به رونق و اقتصاد منطقه کمک شود.

وی با اشاره به نمونه‌ای از شغل‌های ایجاد شده از جمله در زمینه مشاغل خانگی، کارگاه‌های قالی‌بافی، زنبورداری، پرورش قارچ و سایر زمینه‌های شغلی انجام شده می‌توان اشاره کرد.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان سرعین گفت: از طریق بسیج سازندگی در برندسازی، معرفی در نمایشگاه‌ها و یا صادرات محصولات کمک‌های لازم جهت حمایت و فروش محصولات انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: تفاهم‌نامه‌های با ادارات بسته شده است که در جهت راه‌اندازی راحت کسب‌وکارها و کارآفرینی در شهرستان همکاری‌های لازم توسط حمایت از این نوع کسب‌وکارها انجام شود.

اکبری تصریح کرد: شهرستان سرعین دارای ویژگی‌های فراوانی برای راه‌اندازی کسب‌وکارهای کوچک است و خوشبختانه در شهرستان سرعین از این نوع کسب‌وکارها استقبال خوبی انجام می‌شود.

وی گفت: بعد از پایان جنگ و عمران و آبادانی کشور، امروز در سنگر اشتغال و کارآفرینی مسئولیت خطیری را بر عهده داریم تا به نیاز جوانان پاسخ دهیم.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان سرعین تصریح کرد: اصلی‌ترین محور فعالیت بسیج سازندگی در مقطع کنونی پرداخت تسهیلات کم‌بهره برای کارآفرینان و راه‌اندازی کارگاه‌های کوچک و متوسط در شهرها و روستاها است تا امکان اشتغال و درآمدزایی برای جوانان به‌ویژه فارغ‌التحصیلان دانشگاهی فراهم آید.

وی از بیکاری به‌عنوان آسیب جدی و زمینه‌ساز بسیاری از مشکلات در جامعه یادکرد و گفت: جوان توانمند انقلابی و ارزشی اگر در حوزه موردنیاز به‌کارگیری شده و اشتغال پیدا کند، قطعاً دلگرم شده و زمینه بهبود توانمندی نظام خانواده را نیز فراهم می‌آورد.

اکبری خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی در کنار اجرای طرح‌های مختلف خدماتی و عمرانی، در حوزه اقتصاد مقاومتی نیز در کنار جوانان است تا به اشتغال آنها کمک کند.

 انتهای خبر/

اشتراک‌گذاری

  • استقبال سرعینی‌ها از راه‌اندازی کسب و کار کوچک

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
دوازده به‌اضافه پنج