سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

پنج‌شنبه 3 آبان 1403
  • کد خبر: 47036
  • بازدید: 186
  • 1403/05/27 - 18:06:42

امروز انجام شد؛

پیگیری حقوق کارگران آرتا انرژی توسط دادستان اردبیل

دادستان مرکز استان اردبیل، جهت رسیدگی به گزارش‌ها واصله در خصوص عدم پرداخت مطالبات کارگران چند واحد تولیدی و همچنین بررسی وضعیت معادن در شهرستان مرزی نمین حضور یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، جلال آفاقی امروز جهت رسیدگی به گزارش‌ها واصله در خصوص عدم پرداخت مطالبات کارگران چند واحد تولیدی و همچنین بررسی وضعیت معادن در شهرستان مرزی نمین حضور یافت.


 در بازدید میدانی دادستان مرکز استان اردبیل و طی جلسات و بازدیدهای ذکر شده تصمیمات لازم در جهت پرداخت معوقات کارگران سه واحد تولیدی و نیز نظارت بیشتر بر نحوه انفجار در معادن و هزینه‌کرد حقوق دولتی ناشی از پرداختی‌های معادن به روستاهای مرتبط، اتخاذ شد.

 پیگیر حقوق کارگران هستیم

 هفته پیش و درپی صدور بیانیه‌ای توسط کارکنان آتا انرژی نمین مبنی بر عدم واریز حقوق کامل خود طی چهار ماه گذشته، جلال آفاقی دادستان مرکز استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، اظهار داشت: مدعی‌العموم همواره پیگیر حقوق کارگران است و در این زمینه دادستان نمین نیز تذکرات لازم را داده است.

 وی افزود: طرح مسئله تأخیر در پرداخت حقوق مستقیماً به دستگاه‌های اجرایی مربوط است و باید در این زمینه در خط اول مطالبه‌گری بایستند.

  دادستان مرکز استان اردبیل گفت: شرکت موردنظر علل پرداخت نشدن حقوق‌ها را مشکلات مالی عنوان کرده است که بنده شخصاً این موضوع را به‌صورت حضوری پیگیری خواهم کرد.

انتهای خبر/

اخبارمرتبط: 
کارگران آرتا انرژی نمین ۴ ماه حقوق نگرفته‌اند
کارکنان آرتا انرژی: ۴ ماه است حقوق نگرفته‌ایم

اشتراک‌گذاری

  • پیگیری حقوق کارگران آرتا انرژی توسط دادستان اردبیل

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وهفت منهای چهار