سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

چهارشنبه 2 آبان 1403
  • کد خبر: 47160
  • بازدید: 104
  • 1403/06/07 - 07:02:07

قطعی برق 5 بار در طی یک روز؛

رکورد قطعی مکرر برق در اردبیل شکسته شد!

قطعی مکرر برق در مناطق مختلف استان اردبیل به معضلی جدی برای شهروندان و واحدهای تولیدی تبدیل‌شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، قطعی مکرر برق در مناطق مختلف استان اردبیل به معضلی جدی برای شهروندان و واحدهای تولیدی تبدیل‌شده است.

قطعی‌هایی که حالا تمام خانواده‌های اردبیلی ، اصناف و تولیدکنندگان را کلافه کرده و بسیاری از شهروندان در کنار تاریکی، حالا باید خسارت‌های ناشی از قطعی‌های پی‌درپی را هم به جان بخرند.

البته دیروز عصر اردبیل شرایط متفاوت‌تری را نیز تجربه کرد؛ به‌طوری‌که در برخی از شهرک‌های اردبیل ازجمله شهرک سبلان،محله ججین،شهرک کوثر،شهرک مخابرات،شهرک کشاورزی،رجایی، سینا و بسیاری از محلات، تعداد دفعات قطعی برق به ۵ دفعه در بازه‌های زمانی مختلف نیز رسید.

قطعی برق علاوه بر شهر اردبیل در بسیاری از شهرستان‌ها نیز اتفاق افتاده و در شهر توریستی سرعین اصناف وآبدرمانی ها را بامشکلات متعددی رو برو کرده است وسوالی که برای مردم مطرح شده این است که چرا با وجود خنکی نسبی هوا در اردبیل باز هم برق این استان قطع میشود.

حال که شهروندان دیگر امیدشان از پایان قطعی برق ناامید شده است،  انتظار دارند شرکت برق زمانبندی مشخصی را برای قطع و وصلی ها مشخص کند تا حداقل بتوانند با برنامه ریزی، میزان خسارت ناشی از قطعی ها را به حداقل برسانند.

بسیاری از واحدهای تولیدی نیز از قطعی برق شاکی شده و در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کردند:قطعی برق خسارات زیادی را به دستگاه‌ها وارد می‌کند.

بی‌برقی سبلان پارچه را فتیله‌پیچ کرد

زهرا رضازاده، مسئول روابط‌عمومی شرکت سبلان پارچه درباره وضعیت کنونی این واحد تولیدی به خبرنگار «سبلان ما» گفت: به‌خاطر سه روز قطعی برق در هفته باید تمامی دستگاه‌ها در حالت StandBy قرار بگیرند و برای هر بار راه‌اندازی مجدد یک نوبت‌کاری زمان لازم است تا مشکل برطرف شود.

وی اضافه کرد: از طرفی اُفت کیفی تولید محصولات با ایجاد شیدهای رنگی و درجه کیفی مشکلی اساسی است که شرایط را سخت‌تر کرده و لازم است هر چه سریع‌تر در این زمینه چاره‌ای اندیشیده شود.

  همچنین مسئولان شرکت سبلان پارچه بر این مطلب تأکید دارند که متأسفانه با وضعیت موجود نمی‌توان سفارشات را سروقت تحویل داد، حقوق کارگران را پرداخت کرد و مشکلات دستگاه‌ها را برطرف کرد، چرا که این شرایط باعث شده تا در کنار مشکلات کف کارخانه یک سری مشکلات دیگر ایجاد شود.

 قطعی مکرر برق سبب اختلال درروند عادی کار واحدهای تولیدی در استان اردبیل شده است که منابع غیررسمی علت این قطعی برق را مدیریت مصرف برق عنوان می‌کنند.


انتهای خبر/

اشتراک‌گذاری

  • رکورد قطعی مکرر برق در اردبیل شکسته شد!

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
پانزده به‌اضافه یک