سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

چهارشنبه 2 آبان 1403
  • کد خبر: 47182
  • بازدید: 84
  • 1403/06/08 - 11:40:35

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل:

دولت جدید در مسیر اعتلای مردم گام بردارد

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: دولت جدید با الگوگیری از اقدامات برجسته دولت‌های گذشته، گام بلندتری در مسیر اعتلای میهن اسلامی و مردم قدرشناس ایران بردارد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، سرتیپ دوم پاسدار غلامحسین محمدی اصل در پیامی ضمن تبریک هفته دولت و روز کارمند تأکید کرد: دولت جدید با الگوگیری از اقدامات برجسته دولت‌های گذشته، گام بلندتری در مسیر اعتلای میهن اسلامی و مردم قدرشناس ایران بردارد.

 در بخشی از این پیام آمده است:

 دوم تا هشتم شهریورماه هر سال که به نام هفته دولت نام‌گذاری شده است، یادآور شهادت اسوه‌های مجاهد دولت مردمی و خدمتگزار و تراز جمهوری اسلامی یعنی «شهید رجایی» و «شهید باهنر» است و چه زیباست که نام و خاطرهٔ این شهدای خدمتگزار که علی‌رغم دوره کوتاه خدمت، عملکرد شایسته‌ای از خدمت و مردم‌داری را در اذهان مردم بجا گذاشته و در عرصه مدیریتی نظام به‌عنوان یک الگو برای خادمین ملت ماندگار شدند.

 هفته دولت بهانه‌ای است برای قدردانی از زحمات و تلاش‌های خالصانه و شبانه‌روزی مدیران، مسئولین و کارکنان خدوم و زحمت‌کش دولت که تمام تلاش خود را در جهت خدمتگزاری بی‌منت و عادلانه به مردم به کار گرفته و ایران اسلامی را در مسیر رسیدن به فتح قله‌های موفقیت، پیشرفت و آبادانی یاری می‌کنند.

 اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و شهدای خدمت، هفته دولت و روز کارمند را به همه کارکنان متعهد دولت در استان اردبیل تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم دولت جدید با الگوگیری از اقدامات برجسته دولت‌های گذشته، گام بلندتری در مسیر اعتلای میهن اسلامی و مردم قدرشناس ایران بردارد و سپاه حضرت عباس علیه‌السلام استان اردبیل همانند گذشته پشتیبان و یاور دولت در مسیر خدمت‌رسانی به مردم و پیشرفت استان خواهد بود.

 سرتیپ دوم پاسدار غلامحسین محمدی اصل

 فرمانده سپاه حضرت عباس علیه‌السلام استان اردبیل


انتهای خبر/

اشتراک‌گذاری

  • دولت جدید در مسیر اعتلای مردم گام بردارد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
پنج به‌اضافه هشت