سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

چهارشنبه 2 آبان 1403
  • کد خبر: 47184
  • بازدید: 76
  • 1403/06/08 - 20:14:13

مدیرکل آموز و پرورش استان اردبیل خبرداد:

برگزاری مانور آزمایشی بازگشایی مدارس در مدارس استان

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: ۱۵ تا ۱۸ شهریورماه مانور آزمایشی بازگشایی مدارس در سطح مدارس نواحی و مناطق استان برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»،به نقل از روابط‌عمومی آموزش‌وپرورش استان،مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اردبیل در نشست با اعضای معاونت پیشگیری دادگستری استان اردبیل اظهار داشت: مدارس غیردولتی مکلف‌اند بنر اصلی شهریه را در محل مناسب جهت مشاهده اولیای گرامی نصب کنند.

وی در خصوص سرویس مدارس خاطرکرد: مدیران مدارس اطلاع‌رسانی لازم را در خصوص سرویس مدارس و سامانه سپند و راهنمای ورود به این سامانه به اولیای محترم داشته باشند.

صفری تصریح کرد: ۱۵ تا ۱۸ شهریورماه مانور آزمایشی بازگشایی مدارس در سطح مدارس نواحی و مناطق استان برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش اظهار داشت: امیدوارم تا ۱۵شهریورماه کلیه عملیات مربوط به ثبت‌نام مدارس، کلاس‌بندی، ثبت سفارش کتب درسی و صدور ابلاغ همکاران به اتمام برسد.

وی افزود: کلیه مدیران و رؤسای نواحی و مناطق با هماهنگی و همکاری مدیران مدارس ترتیبی اتخاذ نمایند تا ۱۵ شهریورماه کلاس بدون معلم یا معلم بدون کلاس نداشته باشیم.

صفری خاطرنشان کرد: مانور آزمایشی ۱۵ شهریورماه محک بسیار خوبی برای شناسایی آسیب‌ها و مشکلات است تا با پیگیری ویژه تمام موانع تا ۲۵ شهریور مرتفع گردد.

انتهای خبر/

اشتراک‌گذاری

  • برگزاری مانور آزمایشی بازگشایی مدارس در مدارس استان

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
یک به‌اضافه سه