سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

چهارشنبه 2 آبان 1403
  • کد خبر: 47190
  • بازدید: 73
  • 1403/06/09 - 14:22:10

در پی خاموشی مکرر برق اتفاق افتاد؛

هشدار دادستان اردبیل به قطعی ناگهانی برق

در پی خاموشی مکرر برق، دادستان اردبیل به مسئولین هشدار داد که این خاموشی را به حداقل رسانده و قبل خاموشی اطلاع‌رسانی‌ انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»،  خاموشی‌های بدون اطلاع قبلی سبب شد تا دادستان مرکز استان اردبیل نسبت به این خاموشی‌ها هشدار دهد.

  طبق خبر مرکز اطلاع‌رسانی دادستانی اردبیل، جلال آفاقی، دادستان مرکز استان اردبیل با اشاره به اینکه قطعی مکرر و خاموشی مستمر برق بدون اطلاع‌رسانی قبلی به مشترکین موجب تحمیل خسارات و همچنین مصداق بارز تضییع حقوق عمومی است، با هشدار دراین‌خصوص از متولیان امر خواست؛ ضمن به‌حداقل‌رساندن خاموشی‌ها، برنامه‌ریزی انجام شده را قبلاً به اطلاع مردم برسانند. 
وی افزود: با هرگونه ترک فعل و یا سهل‌انگاری در تضییع حقوق مردم در این مورد برخورد خواهد شد. 

قطعی‌هایی که حالا تمام خانواده‌های اردبیلی، اصناف و تولیدکنندگان را کلافه کرده و بسیاری از شهروندان در کنار تاریکی، حالا باید خسارت‌های ناشی از قطعی‌های پی‌درپی را هم به جان بخرند.

البته دیروز عصر اردبیل شرایط متفاوت‌تری را نیز تجربه کرد؛ به‌طوری‌که در برخی از شهرک‌های اردبیل ازجمله شهرک سبلان،محله ججین،شهرک کوثر،شهرک مخابرات،شهرک کشاورزی،رجایی، سینا و بسیاری از محلات، تعداد دفعات قطعی برق به پنج دفعه در بازه‌های زمانی مختلف نیز رسید.

قطعی برق علاوه بر شهر اردبیل در بسیاری از شهرستان‌ها نیز اتفاق افتاده و در شهر توریستی سرعین اصناف وآبدرمانی‌ها را بامشکلات متعددی رو برو کرده است وسوالی که برای مردم مطرح شده این است که چرا با وجود خنکی نسبی هوا در اردبیل باز هم برق این استان قطع می‌شود.


انتهای خبر/

اشتراک‌گذاری

  • هشدار دادستان اردبیل به قطعی ناگهانی برق

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وهفت به‌اضافه دو