سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

چهارشنبه 2 آبان 1403
  • کد خبر: 47202
  • بازدید: 54
  • 1403/06/10 - 17:27:10

پس از رقابت ۱۰۲ بازیکن از ۹ استان؛

جام شهریور شطرنج برترین‌هایش را شناخت

جام شهریور شطرنج در اردبیل پس از رقابت ۱۰۲ بازیکن از استان‌های تهران، گیلان، آذربایجان غربی و اردبیل در ۹ دور به روش سوئیسی با شناخت برترین‌ها به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، مسابقات «جام شهریور» اردبیل امروز پس از رقابت ۱۰۲ بازیکن از استان‌های تهران، گیلان، آذربایجان غربی و اردبیل در ۹ دور به روش سوئیسی با شناخت برترین‌ها به کار خود پایان داد.

این مسابقات در ۹ دور به روش سوئیسی در محل هیئت شطرنج استان اردبیل توسط هیأت شطرنج شهرستان اردبیل برگزار شد که در پایان نتایج زیر حاصل شد.

در این مسابقات رامتین ایلخانی‌پواز آستارا مقام اول، امیرحسین مجیدزاده از اردبیل مقام دوم، امیرحسین کاشفی از تهران مقام سوم، نقی سالاری فراز اردبیل مقام چهارم، محمدعلی عیسی پوراز اسالم مقام پنجم، حبیب بکرامی از اردبیل مقام ششم و حسین عابدی از اردبیل مقام هفتم، فرشاد خوئی‌زاده از اردبیل مقام هشتم را کسب کردند. 

مقام برتر زیر ۱۸ سال را حسین کاوه از اردبیل، مقام برتر زیر ۱۷ سال را طاها نور محمدی از مشکین شهر، مقام برتر زیر ۱۶ سال را فرشاد صفری از مشکین‌شهر، مقام برتر بالای ۵۰سال را ایرج رضایی ازاردبیل، مقام برتر زیر ۱۴سال را امیرمهدی قهرمانی از اردبیل کسب کردند. 

همچنین مقام برترزیر۱۲سال را سایمان عباسی ازاردبیل، مقام برترزیر۱۰سال را احسان رمضانپورازاردبیل، مقام برترزیر۸سال را آیهان ارشادی‌فرازاردبیل را کسب کردند. 

 مقام برترمشکین‌شهررا حسن انوری آذرازمشکین‌شهر، مقام برتر بازیکنان گیلانی را فردین تالش ساسانی از رضوانشهرو مقام اول بانوان را راحله تالش ساسانی ازرضوانشهر کسب کردند.   

انتهای خبر/

اشتراک‌گذاری

  • جام شهریور شطرنج برترین‌هایش را شناخت

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وشش منهای دو