سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

چهارشنبه 2 آبان 1403
  • کد خبر: 47223
  • بازدید: 91
  • 1403/06/11 - 22:28:03

در سوگ پیامبر خوبی‌ها و امام هشتم؛

اجتماع حسینیان آذری‌زبان‌ در حرم رضوی برگزار می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل از اجتماع بزرگ حسینیان آذری‌زبان استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و زنجان در رواق امام خمینی (ره) حرم رضوی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده شب دوشنبه در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت سالروز رحلت حضرت رسول اکرم (ص)، شهادت امام حسن (ع) و شهادت امام رضا (ع) از اجتماع بزرگ حسینیان آذری‌زبان استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و زنجان در رواق امام خمینی (ره) حرم رضوی خبر داد و گفت: این اجتماع در ساعت ۲۲:۳۰ روز سه‌شنبه این هفته در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.

 وی افزود: سخنرانی، مداحی و زنجیرزنی از جمله برنامه‌هایی است که در اجتماع بزرگ حسینیان آذری در حرم رضوی برگزار خواهد شد.

  مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: فردا نیز در ساعت ۲۳، اجتماع حسینیان اردبیل در صحن قدس رضوی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از پیامبر اکرم (ص) به «رحمت للعالمین» تعبیر می‌شود که این توصیف و خصلت مفهوم وسیعی دارد و فقط برای پیامبر ما آمده است و حضرت محمد (ص)، فقط رحمت است و غیر از رحمت در رسول خدا (ص) چیز دیگری نیست؛ رحمت برای همه عالمیان و نه فقط مؤمنان و یا مسلمانان، پس این رحمت، یک رحمت بسیار وسیع است که شامل انسان‌ها و همه موجودات می‌شود.
 جعفرزاده تصریح کرد:ما نیز به عنوان پیروان پیامبر بزرگ اسلامی باید بیش از پیش رحمت و مهربانی و عطوفت  پیامبرمان را سرلوحه خود قرار دهیم.

  انتهای خبر/

اشتراک‌گذاری

  • اجتماع حسینیان آذری‌زبان‌ در حرم رضوی برگزار می‌شود

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
سیزده به‌اضافه یک