سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

چهارشنبه 2 آبان 1403
  • کد خبر: 47263
  • بازدید: 64
  • 1403/06/15 - 11:09:51

نمانیده مردم خلخال و کوثر:

سیره شهدا سرلوحه امور مسئولان شود

نماینده شهرستان‌های کوثر و خلخال گفت: اقتدار ایران اسلامی به برکت خون پاک شهدا است و مسئولان باید سیره این عزیزان را در دوران مسئولیتی خود جاری و ساری کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، سردار محمدی اصل صبح امروز در یادواره 6 شهید روستای اوچبلاغ شهرستان کوثر که سخنران یادواره شهدای اوچبلاغ بود؛ در این مراسم اظهار کرد: یادواره شهدا باهدف زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره آنان، تبیین رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا و نقش ویژه آنها در پیروزی دفاع مقدس در ایران اسلامی برگزار می‌شود.

 فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل خاطرنشان کرد: یادواره شهدا فرصت مغتنمی جهت تبیین سیره و منش شهدا به آحاد جامعه به‌ویژه جوانان است به همین دلیل برگزاری این برنامه فرهنگی با مشارکت مسئولین امر ضرورت دارد.

 وی افزود: شهدا به تاسی از مکتب امام حسین (ع) در جبهه‌ها حضور یافتند تا نظام جمهوری اسلامی با تقدیم هزاران شهید، باصلابت و اقتدار در همه عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و.... موجودیت داشته باشد.

 وی ادامه داد: امروز به برکت مجاهدت‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان ایران‌زمین، آرامش و امنیت در کشور برقرار است و مردم قدردان این مجاهدت‌ها هستند.

 محمدی اصل در پایان سخنان خود، نسبت به تخصیص سهمیه قیر سال ۱۴۰۳ بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) در راستای آسفالت راه روستای اوچبلاغ که به طول ۴ کیلومتر است، قول مساعد داد.

 وحید کنعانی، نماینده شهرستان‌های کوثر و خلخال نیز در این مراسم اظهار کرد: اعتقاد قلبی و عمیق داریم که شهدا زنده هستند و هر رفتاری که برای آرمان‌های شهدا بوده و انجام داده‌ایم آن عزیزان را خوشحال می‌کند و ما را در این راه دعا می‌کنند؛ اینک اقتدار ایران اسلامی به برکت خون پاک شهدا است و ما می‌بایست سیره این عزیزان را در دوران مسئولیتی خود جاری و ساری کنیم.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: زیرسازی ۴ کیلومتر از راه روستای اوچبلاغ در آینده‌ای نزدیک با مشارکت مسئولین امر شهرستان کوثر انجام خواهد یافت و با تخصیص سهمیه قیر بسیج سازندگی نسبت به آسفالت راه این روستا اقدام خواهد شد.


انتهای خبر/

اشتراک‌گذاری

  • سیره شهدا سرلوحه امور مسئولان شود

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وهشت منهای هشت