سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1404
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 71118
  • بازدید: 226
  • 1404/02/23 - 14:00:00

مدیر روابط‌عمومی سپاه پاسداران:

رسانه باید با صداقت اعتبارِ اجتماعی تولید کند

رسانه باید با صداقت اعتبارِ اجتماعی تولید کند

مدیر روابط‌عمومی سپاه پاسداران گفت: سقوط سوریه نتیجه فرایند جنگ‌شناختی رسانه‌ها بود که یک کشور را تسلیم مخالفان کرد، از این رو امروزه رسانه باید با صداقت، اعتبارِ اجتماعی تولید کند و از دل بحران‌ها فرصت بسازد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، علی‌محمد نائینی ظهر امروز در اختتامیه جشنواره ابوذر سپاه استان اردبیل ضمن تبریک و تشکر از برگزیدگان جشنواره ابوذر و روابط‌عمومی ادارات و سازمان‌ها و صاحبان اثر این جشنواره اظهار داشت: در هفته بزرگداشت و سالگرد شهدای خدمت قرار داریم شهید رئیسی و شهدای خدمت انقلابی، مردمی و ولایت‌مدار بودند.

 وی با اشاره به ویژگی شخصیتی شهید رئیسی افزود: شهید رئیسی مجاهد بزرگ و خستگی‌ناپذیر و فردی انقلابی و پای‌کار و حامی جدی جبهه مقاومت دین و ارزش‌های انقلابی بود.
 

مدیر روابط‌عمومی سپاه پاسداران کل کشور گفت: شهید رئیسی در شرایط تحریم، تهدید و تخریب شخصیتی محکم داشت و تمام زندگی وی وقف اسلام شد؛ این شهید جامع اطراف مدیری در تراز انقلاب و الگویی برای مدیریت کشور بود.

وی با اشاره به ویژگی همراهان شهید رئیسی تصریح کرد: همراهان شهید رئیسی نیز از برجستگان انقلاب اسلامی و با مردم صادق و چهره محبوب و مردمی برای مردم ایران بودند.

نائینی گفت: همهٔ کسانی که در روابط‌عمومی و رسانه فعال هستند، هنر پیوند دل‌ها را با هم دارند و روابط‌عمومی یک شغل نیست؛ بلکه یک مهارت انسانی است و روابط‌عمومی‌ها مسئول سرمایه اجتماعی ادارات و سازمان‌ها هستند.

وی با اشاره به قدرت رسانه در جهان امروز گفت: در جهان امروز قدرتمند کسی است که افکار عمومی را با خود همراه کند، ازاین‌رو روابط‌عمومی قلب تپنده سازمان محسوب می‌شود و کارکرد آن صرفاً در اطلاع‌رسانی خلاصه نمی‌شود، ازاین‌رو وظیفه اصلی روابط‌عمومی حفاظت از سرمایه اجتماعی سازمان‌ها است.

 مدیر روابط‌عمومی سپاه پاسداران تصریح کرد: در جنگ‌شناختی و رسانه‌ای امروز، این سرمایه اجتماعی است که آماج جنگ رسانه‌ای و ناکارآمدی داخلی قرار می‌گیرد و هدف امروز جنگ رسانه‌ای تضعیف سرمایه اجتماعی است و بنابراین شنیدن، گفتن، مدیریت و ارائه تصویر واقعی از واقعیت‌های حوادث، مهارت روابط‌عمومی‌ها به شمار می‌رود.

 وی خاطرنشان کرد: در جهانی که تصویر واقعی ارائه نمی‌شود و تصویر ساختگی به مردم ارائه می‌شود، مدیریت تفاوت بین تصویر مطلوب و تصویر موجود برعهده روابط‌عمومی است.
نائینی با بیان اینکه سقوط سوریه نتیجه فرایند جنگ‌شناختی رسانه‌ها بود که یک کشور را تسلیم مخالفان کرد، اظهار داشت: امروزه رسانه باید با صداقت، اعتبارِ اجتماعی تولید کند و از دل بحران‌ها فرصت بسازد؛ چراکه امروزه با انبوه اطلاعات نادرست و شبهات در رسانه‌ها مواجه هستیم و ازاین‌رو یک جنبه از کار روابط‌عمومی‌ها مقابله با عملیات روانی دشمن است.

 وی افزود: در رسانه‌ها باید صادقانه حرف زد و اعتبارزایی کرد و واقعیت‌ها نباید در فضای رسانه‌های معاند پنهان شوند.

 مسئول روابط‌عمومی سپاه پاسداران گفت: امروزه دشمن در جنگ‌شناختی پیشروی دارد و در تصرف سنگر موفق بوده و ما باید جنگ‌شناختی را باور کنیم؛ آتش دشمن در این جنگ بسیار سنگین است
وی تصریح کرد: مقاومت دستاورد اصلی انقلاب است و دشمن با راه‌های مختلف و در عرصه‌های مختلف با مقاومت مقابله می‌کند.

انتهای خبر/ ح

اشتراک‌گذاری

  • رسانه باید با صداقت اعتبارِ اجتماعی تولید کند

برچسب‌ها

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
سیزده به‌اضافه دو