یکشنبه 18 شهر 1403
1403-04-24 11:35 - شماره خبر : 103929 0
رئیس پلیس راه استان اردبیل خبر داد:

تصادف خونین در جاده خلخال با 2 کشته

رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: تصادف مرگبار محور «خوجین  - مجره» شهرستان خلخال دو کشته و سه مجروح داشت که این حادثه تلخ به علت سبقت غیرمجاز رخ داده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، وحید علیپور امروز در جمع خبرنگاران درباره جزئیات تصادف مرگبار محور «خوجین  - مجره» شهرستان خلخال اظهار کرد: این تصادف خونین به علت انحراف به چپ راننده سواری پراید هنگام سبقت غیرمجاز از فیدیلتی رخ داده است و متاسفانه در این  تصادف راننده پراید و یکی از سرنشینان آن در دم جان باختند.

وی اضافه کرد: دیگر سرنشین سواری پراید به همراه راننده و سرنشین فیدیلتی مصدوم  هستند که 3 مصدوم حادثه تلخ رانندگی امروز در محور «خوجین  - مجره» توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان اردبیل تصریح کرد: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در محور خوجین به مجره، بلافاصله مأموران پلیس راه و مأموران انتظامی به محل مورد نظر رفتند. .

وی  با تأکید بر اینکه خط قرمز پلیس تخلفات حادثه‌ساز است، بیان داشت: با رانندگان متخلف مماشات نخواهد شد و به رانندگان و مسافران توصیه می‌شود حتما قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و رانندگان هر دو ساعت، حداقل ۱۵ دقیقه استراحت کنند.

انتهای خبر/ 

https://www.sabalanema.ir/short/4kK8g
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار