یکشنبه 18 شهر 1403
1403-04-23 13:16 - شماره خبر : 103910 0
استاندار اردبیل خبر داد:

راه‌اندازی بزرگ‌ترین کارخانه خودروسازی سنگین در اردبیل

استاندار اردبیل از راه‌اندازی بزرگ‌ترین کارخانه خودروسازی سنگین در استان خبر داد و گفت: همچنین زنجیره صنایع معدنی در این استان با سرمایه‌گذاری کلان در حال فعالیت است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، سید حامد عاملی امروز در جمع اهالی روستای «کلاش بزرگ» از توابع بخش کورائیم و اهالی روستاهای هم‌جوار با اشاره به خدمات ارزشمند صورت‌گرفته در طی ۳۴ ماه اخیر در استان اردبیل گفت: باهمت و تلاش دولت شهید رئیسی اکنون فقط ۳۰ کیلومتر از ریل‌گذاری راه‌آهن اردبیل باقی‌مانده تا این پروژه مهم استان اردبیل راه‌اندازی شود.

 عاملی از توسعه زیرساخت‌های استان اردبیل گفت و افزود: استان اردبیل در حوزه زیرساختی اکنون شاهد توسعه و رونق است که در این دولت سه سد آبگیری شد و رفع مشکل آب شرب ۴۵۴ روستای استان هم مرتفع شده و برخی از آنها هم در حال رفع است.

 استاندار اردبیل همچنین از راه‌اندازی بزرگ‌ترین کارخانه خودروسازی سنگین در استان خبر داد و گفت: زنجیره صنایع معدنی در استان اردبیل با سرمایه‌گذاری کلان در حال فعالیت است.

 وی در ادامه به اهمیت توسعه زیرساختی مدارس و تجهیز آنها اشاره کرد و افزود: در سطح استان اردبیل به ۲ هزار کلاس درس جدید نیاز داشتیم که تاکنون یک هزار کلاس درس احداث شده و مابقی هم در دستور کار است.

 عاملی بیان داشت: ۳۰ هزار واحد مسکونی در سطح استان اردبیل احداث می‌شود که عملیات اجرای این واحدها آغاز شده و با تکمیل آن شاهد شکوفایی در امر مسکن خواهیم شد. عاملی همچنین از اجرای خط دوم انتقال گاز به استان اردبیل خبر داد.

 در این دیدار از سوی اهالی روستاهای کلاش بزرگ و دیگر روستاها مسائل و مشکلات مطرح شد و در خصوص اجرای طرح هادی، سد معیشتی، افزایش محدوده روستا، خرید ماشین آتش‌نشانی، تکمیل خط انتقال آب شرب، پوشش آنتن‌دهی گوشی همراه و اینترنت و رفع نقاط حادثه‌خیز روستایی دستورات لازم از سوی استاندار اردبیل صادر شد.

 خبر از: سید سهیل حسینی

 انتهای خبر/

https://www.sabalanema.ir/short/Vl3P8
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار