یکشنبه 18 شهر 1403
1403-04-21 08:34 - شماره خبر : 103885 0
استاندار اردبیل خبر داد:

سرمایه‌گذاری ۸۰ میلیاردی در شهرک صنعتی خصوصی دانش‌بنیان

استاندار اردبیل گفت: عملیات اجرایی شهرک صنعتی خصوصی دانش‌بنیان و زیست فناورانه با سرمایه‌گذاری ۸۰ میلیاردتومانی و مساحت ۱۷ هکتاری در مسیر کوراییم آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، سید حامد عاملی صبح امروز در جلسه کارگروه میدانی تسهیل و رفع موانع تولید استان اردبیل از آغاز عملیان اجرایی یک شهرک صنعتی خصوصی مهم و تأثیرگذار در استان خبر داد و گفت: عملیات اجرایی شهرک صنعتی خصوصی دانش‌بنیان و زیست فناورانه در مسیر کوراییم آغاز شده است که با این شهرک با سرمایه‌گذاری ۸۰ میلیاردتومانی و مساحت ۱۷ هکتاری در مسیر کوراییم واقع است.

 وی با تأکید بر حمایت از سرمایه‌گذاری در استان اردبیل، اظهار داشت: تأمین زیرساخت‌های لازم همچون گاز، آب، برق، تلفن و اینترنت برای مجموعه‌های تولیدی مختلف که به همت سرمایه‌گذاران در سطح استان اردبیل فعال می‌شوند، جزو اولویت‌های مهم دستگاه‌های اجرایی است و در این راستا نیز گام‌های بزرگی برداشته شده است.

 استاندار اردبیل تصریح کرد: رفع موانع پیشروی تولید استان اردبیل را با جدیت پیگیری می‌کنیم و در نشست قبلی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان نیز که با حضور معاون قضایی دادگستری کل استان اردبیل، نایب‌رئیس اتاق بازرگانی ایران و جمعی از سرمایه‌گذاران برگزار شد، مشکلات ۱۸ طرح سرمایه‌گذاری و واحد تولیدی استان بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

 وی گفت: هرگونه اخلال در روند تولید خط‌قرمز سیاست‌های اقتصادی در استان اردبیل است و تلاش می‌کنیم روند سرمایه‌گذاری در استان بهبود یابد.

 انتهای خبر/

 

https://www.sabalanema.ir/short/4kKkg
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار