یکشنبه 18 شهر 1403
1403-05-06 15:57 - شماره خبر : 104067 0
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی:

مسئولین باید در کنار سرمایه‌گذاران باشند

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور بخش خصوصی برای ایجاد اشتغال و تأمین امنیت غذایی برای ما بسیار حائز اهمیت بوده و انتظار از مسئولین حمایت حداکثری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، احد بیوته صبح امروز در بازدید از واحد مرغداری شهرستان سرعین در روستای کلور اظهار داشت: نمایندگان و مسئولین موظف به خدمت به مردم هستند. امروز ما شاهد حضور سرمایه‌گذاران بومی در راستای افتخارآفرینی برای استان هستیم که این جای بسی خرسندی برای ما است.

  وی مطرح کرد: حضور بخش خصوصی برای ایجاد اشتغال و تأمین امنیت غذایی برای ما بسیار حائز اهمیت و نیاز اساسی استان است و انتظار مردم از مسئولین مربوطه این است که در حمایت از سرمایه‌گذاران از هیچ کمکی دریغ نکنند و منافع سرمایه‌گذاران را در استان فراهم سازند.

  نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: با بیان اینکه بخش خصوص اگر منافع خود را نتواند ببیند و حس نکند طبیعی است که سرمایه‌گذاری نمی‌کند؛ لذا حمایت از این قشر حائز اهمیت است افزود: امروز در استان علاوه بر بحث گردشگری در بخش‌های دیگر نیز بسترهای مناسبی فراهم است و مسئولین با حمایت و ایجاد انگیزه می‌توانند در این راستا نقش حساس خود را ایفا کنند تا بتوانیم در جهت آبادانی و شکوهمندی استان و کشور عزیزمان حرکت کنیم.

 بیوته ادامه داد: برازنده جوانان و فرزندان استان ما نیست که نیروهای متخصص و جوان را به سایر استان‌ها و یا کشورها مهاجرت کنند در حالی که پتانسیل‌های فراوانی در شهرستان‌ها و استان ما موجود است که انتظار ما از همه سرمایه‌گذاران استان این است که در این استان سرمایه‌گذاری کنند و از ما نمایندگان و مسئولین مطالبه‌گر باشند و ما نیز در جایی که لازم باشد صفر تا صد در خدمت آنها هستیم تا استانمان آبادتر از گذشته شود.

 وی در بخش دیگر سخنان خود در زمینه حمایت از واحدها و صنایع خرد تولیدی و مشاغل خانگی و ارائه تسهیلات به آنها اظهار کرد: سرمایه‌گذاری و حمایت از واحدهای تولیدی کوچک بخصوص مشاغل خانگی بسیار تأثیرگذار است بخصوص برای خانواده‌ها که در منزل خود بتوانند کار تولیدی انجام دهند این امر باعث دوام خانواده‌ها نیز می‌شود.

  نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در پایان سخنان خود مطرح کرد: اما باتوجه‌به اینکه دولت جدید در حال شکل‌گیری است باید سیاست‌های جدید تدوین و مشخص شود و ما نیز موظف هستیم تمام‌قد از این مشاغل و سرمایه‌گذاری‌ها و ارائه تسهیلات حمایت کنیم و بعد از مشخص‌شدن کابینه و مسئولان از آنها پیگیر باشیم، و باتوجه‌به ظرفیت کشاورزی و گردشگری که دو مزیت بزرگ استان است از وزرای مربوطه پاسخ دریافت کنیم.

انتهای پیام

https://www.sabalanema.ir/short/VvQaX
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار