یکشنبه 18 شهر 1403
1403-05-03 07:47 - شماره خبر : 104024 0
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل:

مشترکین کم‌مصرف‌ برق خودرو جایزه می‌گیرند

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: برای مشترکینی که نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد کاهش مصرف برق داشته باشند جوایز ارزنده‌ای از جمله خودرو و در نظر گرفته شده است.

 حسین قدیمی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، اظهار داشت: باتوجه‌به گرمای هوا در سطح کشور و استان اردبیل به‌تبع آن شاهد افزایش مصرف برق در بین مشترکین، نیاز است مردم مدیریت مصرف کنند و همکاری لازم را با اداره برق داشته باشند تا شاهد قطعی برق در سطح استان نباشیم.

 وی افزود: در روزهای گذشته باتوجه‌به افزایش دما و ورود گرما از غرب آسیا به کشورمان پیک مصر برق در استان اردبیل در یک شبانه‌روز ۴۵۶ مگاوات رسیده است نسبت به سال گذشته ۷ ونیم درصد افزایش مصرف در سطح استان داشتیم که رشد مصرف بیشتر مربوط به افزایش تعداد مشترکان است.

 مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل از مشترکین خواست اپلیکیشن پویش باانرژی را نصب‌کرده و از مشوق‌های ارائه شده بهره‌مند شود و درصورتی‌که از اول خرداد تا پایان شهریور ما سال جاری نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد کاهش مصرف داشته باشند ضمن اینکه قبوض برق این مشترکان رایگان می‌شود جوایز ارزنده‌ای از جمله سیصد دستگاه خودرو و یک هزار و پانصد عدد جایزه صدمیلیونی برای این مشترکین در نظر گرفته شده است.

 قدیمی ادامه داد: برای مشترکین مختلف از جمله صنعتی، کشاورزی، تجاری و... برنامه‌های مختلف تنظیم شده است و در بخش اداری هم کنتورهای هوشمند نصب شده است و مصرف ادارات نیز رصد می‌شود.

 وی با بیان اینکه عمده مصرف در این ایام بارهای سرمایشی است تصریح کرد:۱۸ هزار و پانصد دستگاه کنتور هوشمند برای مشترکین پر مصرف نصب شده است و در صورت همکاری این مشترکین بدون قطعی برق از تابستان عبور خواهیم کرد.

 مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل تأکید کرد: ساعات پیک مصرف برق در استان ۱۲ تا ۱۸ روز و ۲۰ تا ۲۳ شب است و ضروری است مشترکین در این بازه زمانی از استفاده وسایل برقی غیرضروری همچون ماشین لباس‌شویی، ماشین ظرف‌شویی و کولر پرهیز کنند.

انتهای پیام/

https://www.sabalanema.ir/short/Vbpj2
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار